diumenge, 2 d’abril del 2017

Adaptar-se o fracassar




Amb la lesió al bessó dret he hagut de readaptar les rutines d'entrenament.

El fer dues sessions menys de cursa pedestre m'ha permés, almenys aquesta setmana, poder fer un entrenament més de natació, que no m'anirà malament, i un altre més de bici... que faré diumenge aprofitant per assistir a l'acte en record al Jeroni Ros.

Amb un sol dia de descans setmanal, aquesta setmana l'he ficat dissabte perquè celebrem l'aniversari de la Paula, els entrenaments i volums de carga han quedat de la següent manera:

Dilluns NATACIÓ. Vaig aprofitar per fer una sessió que m'havia saltat la setmana anterior, i que em  serveix per calcular el ritme estimat en els 1900 m de la mitja distància. Van ser 2.200 metres en total en 46 minuts. El ritme dels 1500 a 1:55. Ritme dolent però que espero que no sigui el real, ja que portava dues setmanes sense nadar i les últimes setmanes incomplertes.

Dimarts BICI. Aprofitant les classes de ciclo indoor vaig fer una primera classe matinal suau de 41' i les dues seguides de la tarde fent un treball de series com les que hagués hagut de fer sortint a córrer.

Dimecres NATACIÓ. Sessió una mica truncada per la falta de temps, intentant de treballar les parts importants de l'entrenament, acabant fent 1.700m en 38,5 minuts.

Dijous BICI. Nova sessió suau al matí i mantingut sobre el 70-75% a les dues classes de la tarda.

Divendres NATACIÓ. Acabo la setmana amb la darrera sessió de natació treballant molt la tècnica per veure si acabo d'interioritzar i automatitzar moviments...... cosa que em costa molt, massa. 1.700 m més en uns 43'.

Diumenge BICI. El cap de setmana vaig anar a Agramunt amb la bici de carretera per assistir a l'acte en record al Jeroni Ros, ciclista mort en accident aquest mes de març. Acte molt emotiu i que espero que no tinguem que tornar a repetir per cap més ciclista. 96 kms amb intensitats diferents.

VOLUM TOTAL:

BICI. 217,6 kms i 8h 40' 55"

NATACIÓ 5.600 metres i 2h 7' 51"

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada