dissabte, 6 de maig del 2017

Jornada de descans i reflexió



El dia anterior de la "sortida a la plaça" sol ser jornada de descans i reflexió, igual que per les eleccions. Per mi no és diferent, el que passa és que, com que el recorregut ja fa dies que el vaig resseguint pensant què i quan menjar i/o beure, la meva reflexió d'avui se n'ha anat en pensar les hores que he gastat preparant la me a "actuació".

Per si teniu curiositat en saber quan coste poder anar a fer un half en una mica de garanties d'acabar......, almenys el que m'ha costat a mi (ara faltarà que l'acabi), aquí teniu les meves cabories i càlculs d'aquesta, la meva jornada de reflexió.

Hores i kilòmetres totals:

217 hores 42'.    3737,53 kms.    En 23 setmanes.

Si divideixes surten:

9 hores 44' d'entrenament setmanals.  162,5 kms a la setmana.

Per disciplines:

Natació: 56,4 kms.  2,45 cada setmana.

Bici: 3295,26 kms. 143,4 setmanals.

Cursa: 385,87 kms. 16,78 setmanals.

Au. Ara ja ho saps. A veure cap a on tiraran els meus pensaments d'una nit sense dormir.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada