dijous, 9 de gener de 2014

Treball d'entresetmana.

Inicio un altre cop les rutines setmanals d'activitats al pavelló amb la finalitat clara d'incloure la cursa i la natació dins dels entrenaments i de perdre pes. Per això he de realitzar les sessions de ciclo indoor més suaus ( almenys al principi, si no no em veig amb cor de sortir a córrer un parell de dies per setmana) i fer un treball de peses especial deixant de banda el Crossfit ( em limitaré a fer de preparador amb els practicants).

Dilluns, al ser festa vaig poder anar a córrer pel matí, la intensitat marcada és entre el 60 i el 65% (140-147 bpm).
Sortia basant-me amb el temps, no amb els metres recorreguts, així controlo millor l'hora d'arribar a casa. Les sensacions han estat molt bones, una mica de dolor al turmell dret quan portava més de mitja hora, però això no vol dir que no em sentís les cames cansades a la tarda.
He corregut durant 60 minuts  i he arribat a fer 10.500 metres ( 5:41) a 140 bpm de mitjana.

Dimarts he començat a fer les sessions de ciclo. Una mica tocat de les cames per la cursa del dia anterior, he de reconèixer que pedalar suau m'ha anat bé. Sessió de 48 minuts pel matí consumint 277 kcal.
Per la tarda tocava Crossfit, jo ja no he fet la classe com tocava. Desprès G.A.C amb una sessió suau per iniciar l'activitat desprès de dues setmanes de parada. I per acabar Ciclo de nou, la mateixa sessió que al matí aquest cop m'ha durat 47 minuts i mig treballant amb una mica més d'intensitat i arribant a cremar 346 Kcal.

Dimecres. M'ha costat però he anat a córrer un altre cop pel matí. Avui 75 minuts i amb una mica més d'intensitat ( sense sortir dels límits marcats) 145 bpm de mitja. El ritme no ha estat gaire més alt, 5:39, però al fer 15 minuts més també he fet més metres, 13.300 aquest cop.
Per la tarda doble sessió de ciclo amb una classe nova, una mica més llarga però intentant de treballar sobre la mateixa intensitat. 50 minuts i mig (segons amunt segons avall) tant la primera com la segona i 324 i 374 Kcal consumides respectivament.

Dijous. Pel matí començo amb la sessió de peses i segueixo pedalant uns 50 minuts i mig més i cremant 311 Kcal.
A la tarda dirigeixo la classe de Crossfit ( bastant intensa per ser el segon dia desprès de vacances), faig G.A.C. que em deixen les cames molt tocades i acabo amb bici un altre cop, la mateixa durada que les últimes 3 sessions i 316 kcal.

En resum:
2 hores 15 minuts de cursa a peu fent 23.800 metres corrent entre el 60 i el 65%.
4 hores 57 minuts de ciclo consumint 1948 Kcal i recorrent solament 58,5 Kms.

Ara em queda acabar bé la setmana i anar a nadar demà....... ja ho trobarem.

Salut!

1 comentari:

  1. A això ho anomeno jo un entrenament planificat. És el que faig jo amb les classes, perquè amb l'esport em resulta impossible.

    ResponElimina