divendres, 11 de juliol del 2014

Fallant a la natació


Era de suposar que totes les setmanes seria impossible de seguir tots els entrenametns. Hi ha hagut setmanes que fent algun canvi, descansant dies que no tocava i trevallant més d'altres, encara ho he pogut salvar. Però aquesta m'ha estat impossible. He hagut de cedir una sessió de natació ( possiblement la disciplina que més falta em fa treballar) i una altra l'he hagut de fer com m'ha semblat perquè m'he deixat l'entrenament a casa.

Dilluns:
Matí: Natació. Al arribar a la piscina me n'he adonat que m'havia deixat l'entrenament a casa i, com que anava curt de temps he decidit de nadar els 1500m a ritme normal. Se m'ha fet aborridíssim i hi he estat 30' 1'". El ritme m'ha semblat correcte.
Tarda: cursa a trot suau amb el grup de running. No em tocava per l'entrenament, però la feina és la feina. 4.350 m en 32'.

Dimarts: Descans.

Dimecres:
Tarda. Increment de cursa. Hem sortit a córrer fent una progressió d'intensitat i disminuint el temps de treball a cada augment de ritme. 50' 4.480m.

Dijous:
Tarda. Treball de bici amb la de indoor. havia de treballar la pedalada i una mica els canvis de pendent. 1h 11'. Al canvi haguessin sortit uns 30 Km.
Nit. Partit de futbol sala. Evidentment tampoc està dins de la planificació però ens toca jugar un cop per setmana. Cada dia dic que no jugaré massa i desprès resulta que m'han de treure del camp amb aigua calenta. Em deixa els adductors carregadíssims.

Divendres: Descans.
Tocava sessió de natació en aigues obertes ( ho hagués fet a la piscina) però amb els preparatius per marxar a la muntanya desprès de dinar no he pogut fer res al matí.

El fi de setmana el passaré pedalant i corrent per Ribera de Cardós i la vall Ferrera.

Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada