divendres, 30 de gener de 2015

Tornem-hi




Bé, les aigües poc a poc van tornant a lloc i puc reemprendre les entrades al blog setmanals.

Aquesta ha estat una setmana "d'aclimatació" ja que feia molt dies que no donava classes i val més començar poc a poc. Tot i això crec que tindré agulletes tot el fi de setmana.

Dilluns:
G.A.C. Ha estat la única classe en la que he participat activament fent els exercicis que hi havia. Ha estat una sessió dureta amb molt treball de tronc superior que segurament deixarà "seqüeles".

Dimarts:
Ciclo.  Dimarts hi ha ciclo pel matí i per la tarda. Finalment hem pogut crear un bon grupet de ciclistes matinals que fan que portar a terme les classes sigui més divertit. Per les tardes-nits segueix venint un bon nombre de gent com durant tot l'any. amb les 3 sessions d'avui han sortit 127' 30" i 1287 Kcal.
Crossfit. No he gosat fer la sessió sencera, però si que he començat a trencar el gel amb algun exercici per anar provant les sensacions.

Dimecres:
Running. Com a activitat compensatoria a la bici, i per anar portant una mica d'entrenament de cara als triatlons que espero poder fer aquest any, intento sortir a córrer un cop o dos per setmana. Avui ha estat una sortida curta però dura pel cansament acumulat dels dos dies anteriors. El que havia de ser 60' i uns 11 Kms s'han convertit en 45' i 7.500 metres.
Peses. Més treball compensatori, aquest cop de tronc superior, pit , esquena i braços. Les abdominals les he deixat per la classe de G.A.C. de la nit.
G.A.C. Repetim sessió forteta però amb més soltura que dilluns. Sembla que ja em vaig adaptant.

Dijous:
Ciclo. Tres classes més que sumen 130' 30" i 1357 Kcal.
Crossfit. Aquesta sessió la faig gairebé sencera, solament he substituït el tram de cursa per salt de corda.

M'he de tornar a ficar les piles. Sembla que la setmana vinent ja podré fer tots els "entrenaments", he d'aprofitar perquè aviat hauré de començar a augmentar el temps i la intensitat de bici i disminuir les altres activitats.

7.500 metres de cursa en 45'.
115 Kms sense bellugar la bici en 4h 18'
110' de tonificació.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada