diumenge, 26 d’abril del 2015

Massa bona setmana per un fi de setmana de FIASCO.



Començava dilluns amb una sortida de qualitat que no havia pogut fer diumenge. 4 portets curts però amb bona pendent per sumar 1200 metres de desnivell amb els 93,5 Kms que vaig fer. Però el punt més positiu van ser les sensacions, em vaig notar molt bé a les pujades.... es clar que el ritme tampoc era per matar a ningú, però amb els temps que vaig fer i la sensació d'esforç que vaig tenir....... em sembla que podem acabar la Mussara dignament.

Dimarts anem cap a les sessions de ciclo i començo saltant-me la del matí. Portava des de divendres amb un refredat que em rondava i a la tarda de dilluns va fer la seva aparició estelar. Per la tarda, amb una bona ració de dopamina recorrent el cos, vaig fer les dues classes i a bona intensitat, es clar que no estava per rodar més estona que la de les classes. 149 bpm de mitjana durant 87 minuts...... 52,8 Kms més al sac.

Dimecres amb peses específiques i sessió dura de G.A.C per entrenar tot el cos.

Dijous, amb el cos més recuperat, cauen les tres classes i amb extra de rodar abans. Entre el matí i la tarda 2 hores 58' amb 139 bpm de mitja. 94,4 Kms.

Divendres descans.

Dissabte, abans d'anar a natació amb Paula i començar més tard l'stage de desentrenament a Logroño, aconsegueixo sortir amb Calú i fem 61 Kms rodadors, sense apretar gens ( bé, vaig fer un parell de sortides a la pujadeta de Soses, una a l'anada i l'altra a la tornada). Almenys em va quedar el cos tranquil per haver fet alguna cosa.

Les hores de bici no han estat poques ( 10h 35'), els kilòmetres tampoc han estat malament ( 302). El problema és que encara no porto cap tirada pareguda a la que podrà ser dissabte 16 de maig. Espero que la setmana vinent ho solucionem això, la següent ja no hi serem a temps.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada