diumenge, 19 d’abril del 2015

Seguim sumant pel dia 16.



Amb dies de més kilòmetres i dies de menys, cada 24 hores, anem restant jornades al calendari esperant poder anar a comprovar quant bé han anat els "entrenaments" d'aquest any.

Fico entrenaments entre comentes perquè, tot i que s'ha intentat seguir una planificació lògica i estructurada, hi han hagut dies de tot.

La setmana del 6 al 12 d'abril tenia mona dilluns i FM del Sant Àngel de divendres a diumenge. Tot i això dimarts i dijous encara vaig fer les sessions de ciclo indoor i diumenge vaig sortir a fer kilòmetres sol.
Entresetmana les classes al laboratori van sumar 4 hores i 16' augmentant el comte de kilòmetres en 127. Dimarts va estar suau per ficar el cos a lloc desprès dels excessos del dia anterior i dijous ja vam tornar a treballar intens.

Diumenge 12 vaig sortir sol i tard. A les 11:00 em posava sobre la flaca tunning desprès d'anar al biomecànic. Ara porto un Shark que no em va donar bones sensacions en aquesta primera sortida. Vaig sentir com em punxava el costat del genoll dret quan volia forçar una mica la cama.
Ignorant les senyals del cos, cosa que no s'ha de fer, vaig poder fer 102 kms. Seròs- Mequinensa ( pujant la primera part del port de Casp on em vaig trobar la grupeta de Seròs i vaig tornar amb ells)- Seròs- Alcarràs- Fraga- Massalcoreig- Seròs.

Aquesta setmana tornava a tocar treball intensiu. Desprès de mitjanes intersetmanals per sota dels 130 bpm per recuperar esforços i permetre al cos posar-se a lloc, aquesta havia de tornar a treballar amb mitjanes per sobre de les 140, el més arrimat a 150 possible.
Amb bastants moments de rodar, que han fet que les pulsacions mitjanes siguin més baixes, han sortit 5 hores i mitja de bici i 194,2 Kms més. Els bategs mitjans de les sessions entre 144 i 149.

El fi de setmana, igual que els pròxims 2, ha estat liat amb classe de natació de la Paula i calçotada dissabte i caminada popular diumenge. L'únic raconet que he trobat ha estat dissabte abans de marxar a la piscina.
De 7:05 a 9:30 encara vaig rascar 64 Kms rodadors, sense intensitats altes ni desnivells.

La setmana vinent encara ho tinc pitjor i la grupeta van a pujar al Caro........ em penso que ja se m'han escapat.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada