divendres, 5 d’agost del 2016

Abans de la darrera






Demà arribem a meta de les curses programades per aquest any. Això no vol dir que no en faci cap més ( queda la marxa en BTT de Balaguer que és probable que hi fem cap encara) però les 6 o 7 que tenia marcades al calendari com a cites ineludibles ( XDD Almatret, Transebre, Mussara, Half Lleida Gimenells, Priorat, Tri la mina i Santander Triathlon series de Tarragona) ja toquen a les acaballes.

El que voldré, com aquesta senyoreta
Desprès toca gaudir de les sortides d'una altra manera..... sense presses, o sí, depenent del que el cos em demani.... no caldrà estar pendent d'intensitats i durades ( també he de dir que hi ha hagut dies, hi han estat uns quants, que no he estat fidel a l'entrenament 100%). En poques paraules faré el que voldré, o podré.

Arriba la darrera cita de l'any i, com m'ha passat cada vegada, arribo desgastat i sense ser curós amb els entrenaments com ho era a principi d'any.
Aquest any a més em noto que, possiblement, estic pitjor que mai a aquestes altures. Almenys pitjor que l'any passat segur.
Segurament el marcar-me el final de temporada amb el triatló del Tuna Ballfego, que és a finals de setembre i que mai arribava a fer, em feia estar més pendent a aquestes alçades de temporada.... no ho sé. La qüestió és que aquesta temporada un cop vaig haver fet el triatló de Gimenells que era el més complicat, i això va ser el 29 de maig, m'he deixat anar una mica.

De moment la única fita que m'he marcat per demà és baixar la marca de fa dos anys (l'any passat al ploure van suspendre el tram de bici i per tant no és comparable.....  per sort perquè, com he dit abans, aquest any no em sento com el passat) que vaig parar el crono en 2 hores 18' i 18"...... realment ho veig pelut perquè ha donat vent per demà.

A més em faltarà l'alè inestimable de JX, Marina, Aleix i Damià que cada volta em donaven ànims. Per sort les que no faltaran seran les tres princeses de casa que sempre estan pendents de mi i segurament també vinguin la Sioux's Troupe.

Evidentment que tothom que vulgui venir a veure i animar està convidat i serà benvingut. Podreu gaudir de l'espectacle de veure un conegut patir per no guanyar res...... res material és clar, perquè moral i físicament sempre hi han beneficis.

La meva sortida és a les 15:00, igual que a Mequinensa amb tot el torrador, i desprès podré veure a Guerau que fa la Sprint a les 18:00.

Bé us deixo estar amb les meves cabòries de la nit abans de la cursa que he anat escrivint tal i com m'anaven venint al cap..... segurament hi haurà algun tram que no tindrà coherència però ara no tinc ganes de repassar-ho, no ho tingueu en compte.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada