dijous, 3 d’agost del 2017

Camí de Tarragona

 



      Porto molt temps sense escriure, és cert, però entre entrenaments, el curs i les pràctiques del curs d'enternador nacional de triatló, i el final del cole de les nenes vaig una mica ofegat. I encara gracies que he pogut anar fent les sessions més o menys com tocaven, sempre penalitzant la natació..... no n'aprendré mai.

     M'he tret la mandra de sobre just per començar a parlar sobre el triatló de Tarragona, al que acudiré aquest dissabte 5 d'agost.

     En aquesta cursa, tot i que els ritmes que tinc són bons : en natació puc fer-ho sobre 1:45 min/100m, la bici confio en fer una mitjana per sobre dels 40 km/h ( depen molt del grup que pugui agafar també) i la cursa a peu puc anar rascant els 4:00 min/km, les sensacions no ho són. He tornat a sentir les molèsties al bessó i això vol dir que aniré cagat si porto ritmes alts ( si fos la darrera de l'any em donaria igual, però falta la mitja distància de Mequinensa just un mes més tard), en natació al fer més treball de cames per mantenir el tronc inferior més amunt ( és la clau per fer aquests 3-4" més ràpids els 100) se m'enganxen les plantes dels peus quan porto uns 1000m, i un ritme més lent implica no agafar bon grup en bici. A tot això cal afegir l'hora de sortida...... ATENCIÓ les 15:00 hores (nadar de 15:00 a 15:30, pedalar de 15:30 a 16:30-16:40 i córrer de 16:40 a 17:20 més o menys) ....... Com pots veure tant em pot sortir una cursa rodona i apurar les 2 hores i poc, com anar tot de cul i passar de les 2 hores 15. L'únic que puc fer és fer-ho el millor possible.

     La veritat és que el temps aquest cop tampoc m'importa molt, no deixa de ser un entrenament de qualitat per a la de Mequinensa, la motivació la tinc en el cap de setmana sencer, gaudint de tot el que m'agrada: esport i familia...... què pot sortir malament?.................. esperem que res

     La setmana vinent ja et penjaré la crònica sobre com ha anat la cosa. Ah ja tinc assignat dorsal, el 76. Això vol dir 1ª sortida ( la de les 15:00 que us he dit abans) que és la dels bons, d'aquesta manera sempre tens el consol de, encara que acabis en mala posició, haver-ho fet dins del grup ràpid.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada