divendres, 25 d’agost del 2017

S'atança el tancament del calendari.



"El final del verano
llegó y tu partiràs.

     El Duo Dinámico ja ho tenien clar, per allà als anys 60, que el final de l'estiu marcava un abans i un desprès. En el meu cas marca el final de les curses anuals.

     Vaig començar amb la XDD d'Almatret i hem fet una mica de cada; Bici de muntanya, bici de carretera i triatlons de distància olímpica i de mitja distància. Encara em queda l'espineta clavada de no haver fet mai cap cursa pedestre.

     El 2 de setembre faré, si no passa res, la triatló de Mequinensa, on aquest any afegeixen la mitja distància, i amb ella donaré per finalitzat el calendari de curses d'aquest any. Això no treu que en faci alguna més de bici, però serà per anar a passar-ho bé i gaudir amb companyia i sense preparar-les expressament....... " a lo que surja" ( això no vol dir que no m'ho passi bé fent les altres, si no no ho faria evidentment, però si que és cert que sempre tens aquell puntet de pressió, o neguit, que et fiques tu mateix, per fer-les el millor possible).

     Els darrers entrenaments semblen marcar que tinc un nivell més de cursa a peu i que en bici vaig una mica millor. En natació no hi ha manera, seguim pecant de perdonar entrenaments i amb la moral per terra, cada cop estic més convençut d'haver d'agafar el toro per les banyes en aquest aspecte, desprès el dia de la cursa sortirà pitjor que la de Gimenells, ja veureu.

     Bé, queda la darrera setmana d'entrenaments, però les coses ja estan fetes. En aquesta setmana no és millora però sí que pots empitjorar si no fas bé les coses, per tant toca baixar volum i prendre's les coses amb calma.

     Si em voleu venir a veure patir gaudint la prova comença a les 8:00 des del Capri. Si no pots arribar entre 8:00 i 8:30 no et preocupis en vindre fins a les 11:30 que serà quan espero poder estar encarant la baixada del port de Mequinensa per anar a la T2 i començar el sector de cursa a peu. La cursa a peu és a 4 voltes pel passeig fluvial.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada