diumenge, 16 de setembre del 2012

Resum setmanal I

Últimament he estat molt liat amb l'inici de les activitats d'aquest curs, la nena, els entrenaments,.... i no he tingut temps de penjar el que anava fent. Des d'ara i fins que em pugui ficar al dia enlloc de fer entrades individuals les faré setmanals fent un resum escuet de cada activitat en concret.

Setmana del 10 al 16 de setembre:

Dilluns i dimarts encara era Festa Major i no vaig fer res, dimecres repòs desprès de la festa i dijous ja vaig començar a exercitar-me poc a poc, sempre pensant en la triatló del diumenge 30 de setembre.

Dijous 13. Sessió de piscina, 1000 metres fets en 4 sèries de 250. Bones sensacions però es deixen notar els excessos dels últims dies.

Divendres 14. Carretera, 50 Km en 97 minuts, 31 Km/h de mitjana a 152 bpm i consumint 1155 Kcal.

Dissabte 15. Btt, 2 hores i 13 minuts per fer 24,5 km i 603 m de desnivell. La mitjana de batecs va ser de 137 i vaig consumir 1138 Kcal.


Per la tarda vaig tornar a nadar, aquest cop els 1000 m. els vaig fer en dues series de 500

Salut!

2 comentaris:

  1. cullons quines vacances t'has fotut noi


    de passar a ser la cronica de Quixot a ser mes escuetes que les frases del Rajoy, jji


    deu ser la crisis

    Va neneng aixi m'agrades GASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    ResponElimina
  2. És lògic Xavier, de passar a tenir temps per fer les cròniques i que no et molestí ningú, a no tenir massa temps per fer-les i haver d'escriure amb la Paula a la falda.

    A més he d'anar ràpid a veure si puc ficar-me al dia i fer una crònica com Déu mana de la sortida de diumenge.

    ResponElimina