divendres, 7 de setembre del 2012

De Vacances

Amb la intenció de desconectar una mica de tot hem anat de vacances Pat, Paula i jo a Calella de Palafrugell.
Vam llogar un bungalow per poder anar de camping i estar una mica més còmodes ara que tenim la nena.
La intenció era anar de relax total, fora estress, presses i mals rotllos. Jo inclús em vaig deixar la bici a casa. Això sí, la roba me la vaig endur perquè sabia que al camping es feien sessions d'spinning i.... no se sap mai hehehehehe.

Dissabte i diumenge va fer força tramuntana i vam dedicar els dies a fer una mica de turisme per Calella i Tossa, però diumenge per la tarda le endorfines em demanaven que les activés i vaig anar a apuntar-me a la sessió d'spinning de dilluns al matí (sempre amb el consentiment de Patricia esclar)

53 minuts de sessió a una mitjana de 133 bpm consumint 574 Kcal. La sessió va estar molt bé, però vaig poder comprovar que les bicis que tenim per fer les classes al pavelló de Seròs van bé, molt bé.

Dimarts vam anar des de Calella de Palafrugell fins a Llafranc pels camins de ronda amb la intenció de fer unamica de platja. Jo, amb premeditació i alebosia em vaig enfundar el tratje de triatló sota el banyador i la camiseta d'anar a la platja.
Un com vam haver arribat i muntat el campament em vaig ficar els taps i les gafes de nadar i vaig iniciar-me en la natació marítima.
Experiència inoblidable i dolentíssima, no té res a veure amb la natació en piscina cuberta. Jo, que odio anar a la platja per culpa de l'aigua salada de la mar, em vaig empassar aigua suficient per fer una paella per a 4 persones. A més l'onatge, hi ha cops que et va a favor i a cops et va en contra, però sempre dificulta poder agafar aire correctament.
Total que vaig fer uns 800m en 19 minuts quan a la piscina 1000 metres els faig en 24 minuts.

Dimecres festa pel que fa a l'esport, turísticament va ser el dia més complert: Empuria brava, runes d'Empuries i illes Medes.

Dijous era l'últim dia que romaníem al camping, el divendres a les 10:00 havíem de deixar el bungalow, així que vaig decidir anar a córrer una estona seguint el camí de ronda per començar a despertar les cames que no havien corregut des del 28 d'agost. La intenció era fer una horeta de running, però per problemes biològics solament vaig arribar a fer 7.000 metres en 38 minuts, això sí gairebé tota l'estona va ser de puja-baixa continu i amb moltes escales. 159 bpm de mitjana i 593 Kcal consumides.

Per la tarda, tot i que no havia de fer bici en totes les vacances, vaig llogar una bici per fer una ruta de Btt pels voltants de Calella. Cada dimarts i dijous feien rutes de nivell alt per tots els campistes que volguessin i tinguessin suficient nivell.
La bici era una Scott rígida, sense pedals automàtics i amb uns components bastant fluixos però les ganes van poder per sobre de la comoditat.
36,83 Km amb 960 m. de desnivel positiu. 2hores 42 minuts totals a 155 bpm de mitjana per consumir 1925 Kcal.
El terreny és paregut al de Poblet tant per la vegetació com pel tipus de terreny com per la mala llet de les pujades.

A partir d'aquest punt comença la Festa Major de Seròs, durant aquests 5 dies sí que he fet descans total de bici, running i natació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada