divendres, 28 de novembre del 2014

Els affaires de la setmana.



Es torna a acabar la setmana i toca fer un balanç dels "danys" ocasionats al metabolisme. Queden ja poques setmanes per a que em fica amb l'entrenament de base. Encara no he començat, en part perquè voldria començar quan les visites al ginecòleg em permetin anar a córrer un parell de cops per setmana, en part perquè encara veig molt lluny el repte que m'he fixat aquest any.
De moment vaig fent les sessions de ciclo tal i com  toquen i encara m'atreveixo amb les classes de crossfit, desprès em marcaré el límit de pulsacions per pedalar i córrer i deixaré la tonificació muscular per anar rebaixant pes.

De moment aquest setmana he rodat 6 cops i han estat 5 rodatges bons i un de més suau perquè era la classe de mix, aquesta és amb adolescents i no puc carrega-los tant encara. 4hores i 15 minuts, amb estones per sobre del 90%, això s'anirà acabant, 3125 Kcal cremades i 136 Kms estàtics.

El treball de G.A.C d'aquesta setmana ha estat tot de Pilates, amb molta càrrega abdominal.
El Crossfit m'ha fet tornar a tenir agulletes per culpa de les dominades, i amb la sessió de Fitness aquesta setmana també he treballat les cames perquè a G.A.C aquesta setmana no tocava.

I..... crec que això ha estat tot.
Diumenge, si el temps ho permet anirem a rodar pel secà abans d'anar a fer el dinar del Club Ciclista Seròs.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada