divendres, 21 de novembre del 2014

Setmaneta de "relax"




Doncs sí, aquesta ha estat una setmana amb poca carga cardiovascular.
Per diversos temes no he pogut continuar amb les minisortides a córrer, i les sessions de ciclo han estat suaus.

Les altres activitats han seguit mantenint una intensitat similar a les setmanes anteriors però aquesta setmana jo les he fet gairebé totes activament.

Dilluns: La sessió de Mix la vam fer a la sala de fitness perquè semblava que havíem de ser pocs ( al final vam ser 6) i jo no vaig participar.
A Crossfit tocava càrdio i vam fer un circuït de potència aeròbica, 4-5 minuts de treball continu passant tanques, reptant, zig-zaguejant,..... tampoc vaig córrer.
Per fi arriba el G.A.C de les 20:00 i aquí sí que m'hi fico. Amb aquesta sessió el treball de cames i glutis és el normal, però treballem més les abdominals.

Dimarts: 3 de ciclo suaus, amb adaptació muscular i cardiobascular de la primera a la segona sessió de la tarda. 120' en total i 1409 kcal.
Amb Crossfit vam fer un treball complert i dur de 17' de durada. Ho vaig fer i vaig acabar tou.

Dimecres: Mix de pilates tornant a treballar les abdominals, aquest cop d'una forma més isomètrica i hipopresiva però que encara recordava les de dilluns.
Els dimecres faig una mica de peses de tronc superior per no perdre tant. 3 sèries sense descans per múscul.
G.A.C de nou amb la mateixa sessió que dilluns però amb més repeticions...... uiiiiii,les abdominals.

Dijous: torno a triplicar ciclo. La sessió encara és més suau que dimarts i l'adaptació de la 2º a la 3º és brutal ( suposo que la pressió del fré sobre el volant d'inèrcia es va afluixar), consumeixo 130 kcal menys d'una classe a l'altra fent-les idèntiques. 123' i 1113 Kcal.
La sessió de Crossfit no la segueixo com toca, em casco unes quantes dominades però abandono aviat.

Divendres: descans.

Seguim contant les hores de bici i en surten 4 amb un consum de 2522 Kcal...... 109 Kms al canvi.


La falta de quilòmetres d'aquesta setmana espero compensar-la diumenge agafant la flaca enlloc de Cleo.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada