diumenge, 1 de març del 2015

Més kilòmetres que mai.



Amb problemes amb la cinta del pulsòmetre, que no acaba de marcar bé del tot, intento seguir la rutina d'entrenaments de bici que em vaig marcar. A veure si puc arribar a fer la Mussara amb condicions suficients com per poder acabar sense demanar gaire clemència. Aquest fet, el d'haver d'anar a la Mussara Gran fondo, m'ha fet fer el major nombre de kilòmetres que mai havia fet amb dues setmanes de bici......... 516,5 en dues setmanes.

També s'ha de dir que amb la bici de carretera se n'avança més de sumar. I ara que m'he recalculat el kilometratge de les classes de ciclo per a que em surti el que seria amb la flaca.... doncs encara més.

Dimarts 17 de febrer van sortir 2h i 21 minuts a 124 bpm de mitjana, 45,5 Kms i 1043 Kcal consumides.

Dimecres 18 vaig sortir a córrer molt suau una estones per veure si recordava com es feia. Res, 3,5 kms en 36'.

Dijous 19, 2h 32 minuts a 138 bpm de mitjana, 72 kms cremant 1656 Kcal.

Divendres 20. Preveient que el fi de setmana seria en blanc vam anar amb el Sioux a fer una ruta planificada per JX. Flix, Bovera, Granadella i Seròs. 3h 41', 86 Kms, el desnivell va rascar els 1000 metres, i 2376 kcal.

Dilluns 23. Aprofitant la parada del cap de setmana, i per paliar una mica els excessos i la guanyada de pes de dissabte i diumenge, torno a rodar corrent. Aquest cop 54' per fer 8,7 Kms. Les sensacions són bones perquè porto un bon ritme per anar a 125 bpm.

Dimarts 24 3h 7' a 128 bpm, 86 Kms més i 1985 Kcal menys.

Dijous 26 2h 21' a 133 bpm, solament 77 kms amb les 1773 Kcal que vaig cremar.

El fi de setmana ja ha començat a ser com toca, amb sortida dissabte i diumenge.

Dissabte 28. 4 h 26', 110 kms a 132 bpm de mitjana. Les calories es van quedar a 2068 i el desnivell a 550 metres. Ja començo a fer algun demarratge per provar les cames i el descens de pes..... sembla que la cosa rutlla.

Diumenge 1 de març. 1h 46' per soltar les cames. Solament havia d'anar fins a Mequinensa i tornar i al final encara he fet la pujada de Mequinensa a Faió. 40 Kms redons a 124 bpm de mitjana ( i això que la pujada m'ha fet treballar al 80% tot lo rato).

Dues setmanes de treball aeròbic intensiu, les mitjanes de pulsacions no s'hi adiuen però s'ha de tenir en compte l'escalfament i la tornada a la calma que les fan baixar significativament.

Sembla que les coses rutllen, les sensacions són bones i cada cop les pulsacions es mantenen més baixes amb esforços que em comencen a carregar les cames, a més el pes va seguint en descens i això optimitza els watts de treball......... De totes formes crec que encara no estic al nivell de l'any passat per aquestes dates, i el treball de natació i running se m'ha quedat molt endarrerit. No es pot estar a tot arreu.

La setmana vinent toca més aeròbic intensiu i la marxa d'Almatret.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada