divendres, 8 de maig del 2015

Setmana amb poca càrrega.



El repte ja s'atança i he de començar a ficar les cames a lloc.

Per recuperar una mica de l'esforç de dissabte dilluns vaig rodar 43' molt suau, a ritme regeneratiu. Hagués anat millor fer-ho diumenge però....... les obligacions no em van deixar. 10,9 kms.

A partir d'aquí comencem amb les sessions típiques de cada setmana.

Dimarts: 3 classes, la de les 9:00 i les dues de la tarda-nit. 2 hores 10' de pedal suau, a una mitjana de 121 bpm (64%) i arribant en punts a 145 ( 74%). Notava les cames encara tocades de dissabte. 45 kms.

Dimecres: vaig anar a que em torturessin sobre una llitera de fisioteràpia per descontracturar una mica le cames...... vaig patir de valent, potser hi hauria d'anar més sovint.

Dijous: el que havien de ser 3 classes es van quedar en 2 degut a la falta d'afluència de clients a aquestes altures del curs. A sobre em vaig carregar el vidre del pulsòmetre i no tinc dades de la darrera sessió.
Les dades però haguessin anat sobre aquests nòmbres: 80' de bici a 118 bpm ( 155 de màxim) i 667 kcal consumides. 26.7 kms.

La diferència respecte la setmana passada és ben clara, hi ha una bona disminució de minuts i de kms. 2 hores menys i la meitat de kms.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada