diumenge, 5 de juliol del 2015

Mentalitzat i ficat de ple.




A poques setmanes del primer tri de l'estiu, en 20 dies toca Mequinensa, estic totalment concienciat i portant la planificació, que m'hauria de portar a fer el millor tri just desprès de les vacances el 19 de setembre, com toca cada dia.

Això vol dir que ni a l'sprint de Mequinensa ni a l'olímpic de Tarragona estaré al 100%, encara que intentaré fer el millor paper que pugui.

Dimarts: 50 Kms de bici rodant al 70%. 1 hora i 45'.

Dimecres: Començo amb bici, aquest cop prima el temps sobre la distància. 90' amb 2 ritmes diferents 45' suaus ( sobre el 65%) i 45' amb més intensitat. 39,5 Kms.
A primera hora de la tarda 1.600 m de natació en 40' 14".

Dijous: Comencen les series corrent. 1h i 2' amb uns 30' suaus i la resta fent 3X500 i 5X1000. Al final 12,1 kms.

Divendres: Blocs de natació. 4X500 m. en 44' 35".

Dissabte: Rodatge més llarg amb bici. 3 hores sobre el 70%. Arribant a recórrer 82,7 Kms.

Diumenge: Acaba la setmana amb l'entrenament més costós. 1hora de cursa a peu sobre el 70%. La sortida va ser per la tarda, a les 18:00, la calor era molt intensa i m'ha dificultat molt no sobrepassar les pulsacions establertes. He hagut de baixar el ritme fins marcar una mitjana de 9,5 Km/h.

Les primeres conclusions, ara que ja tinc el principi a prop, és que: en natació vaig sobre els ritmes i intensitats esperades, amb la bici ( degut a la pretemporada feta encarada solament a la Mussara) estic més fort del que pensava i corrent, segurament també degut a la pretemporada feta, és el cas contrari.

Queden 3 setmanes per al primer, 5 per al segon i 11 per a l'últim. A veure com vaig evolucionant.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada