divendres, 8 d’abril del 2016

Síndrome del full en blanc o peresa per escriure?

 



  No, no he estat parat tot aquest temps. Simplement no he trobat un moment per dedicar a aquest blog.
Avui aprofito que tinc una estona per compensar amb unes línies a aquelles persones que em vulguin seguir llegint.

     Han estat unes setmanes de feina, molta feina: Organització de la XDD de Seròs, seguiment dels entrenaments planificats tot lo estrictament que he pogut, esdeveniments socials varis, i tres nenes que necessiten més atenció de la que a vegades els dono.
     Totes aquestes causes, i el fet de creure que sempre és més del mateix el que redacto i no he trobat idees o formes noves, han fet que hagi tingut aquesta paret en blanc tants dies.

     Però avui m'he posat com a propòsit fer, encara que sigui poca cosa, un escrit cada setmana.

     Durant aquests dies he anat alternant les tres disciplines del triatló fent, gairebé totes les setmanes, un parell de dies de cada una, així tinc un dia de "descans", alhora que dono les classes de G.A.C, Crossfit i ciclo indoor al pavelló. Com sempre, "vamos".

   El balanç d'aquest 54 dies ha estat molt positiu en quant a entrenaments....... m 'atreviria a dir que el més complert que he fet mai. 22.000 metres de natació, 124 kms de cursa a peu, 184 kms en BTT, 260 kms en bici de carretera i 60 hores amb bici indoor....... quan et fiques a fer números a vegades et sorprens i tot.

     Ja veieu que la cosa va per bon camí, o almenys això sembla, tot i que amb la natació no acabo de trobar el feeling i no milloro els temps.

     Voldria fer un esment especial al Club Ciclista Fraga que ens ha acollit amb els braços oberts sempre que hem anat a pedalar per carretera amb ells. Això és d'agrair ara que tenim aquesta secció bastant mermada i dissipada des del 6 de setembre.

     Ja no em queden massa coses més a dir. El maig està molt a prop i ve ple de curses a les que hem d'anar.
En el meu cas en tinc una de cada manera: diumenge 8 marxa amb BTT a Mequinensa, farem la llarga per preparar la Mussara. Dissabte 14 la Mussara Gran Fons. La setmana del 22 me la deixo per recuperar, i preparar la setmana següent, ja que diumenge 29 tinc la prova Reina d'aquest any ( a la que encara no estic inscrit per cert) la Half Lleida Gimenells. 

Bé...... em despedeixo fins diumenge, espero, quan us explicaré els affaires del cap de setmana.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada