dissabte, 25 de febrer del 2017

La natació sempre és qui paga la ronda.



Tornant de la muntanya he tingut una setmana molt mandrosa. Amb l'excusa de ficar totes les coses a lloc i tornar a agafar ritme, m'he saltat els dos entrenaments de natació.
La disciplina que més em costa, i la que més hauria d'entrenar, i la que més aviat descarto...... em falta psicologia.

La resta d'activitats les he fet com tocaven, possiblement millor i tot, al anar més descansat per fer dos entrenaments menys.

En la cursa a peu he fet dues tirades d'asfalt. Dimarts amb series de 1000 m. intentant mantenir-les per sota dels 4:00 ( han quedat a 3:57). Dijous tocava tirada llarga a ritme de 80-85%, i he acabat molt content al enrasar a 4:17 m/km.

Així com la natació s'ha quedat en sec, la bici s'ha endut una bona tanda d'hores. Els entrenaments em tocaven fora dels dies de ciclo indoor, per tant he fet les classes molt suaus, a intensitat de recuperació (que també m'ha anat bé soltar cames de les tirades de cursa a peu) i després dues sortides; una divendres amb carretera i l'altra dissabte amb la BTT.
En indoor m'hi he tirat 3 h 47' per fer el que serien uns 57kms ( ja veus que el ritme a estat suau, suau).

La sortida amb carretera ja era buscant alguna costa i arribar a intensitats una mica altes. Sortida curta, de 2h 17' però amb una pujada de 2 kms mantenint ritme alt i un altre tram de 10' en pla forçant la màquina. Al final 63 kms.

En BTT he sortit amb el Sioux per comançar a recordar sensacions, i anar repassant el circuït de la Xallenge, però amb la intenció de rodar suau ( cosa que no he aconseguit, amb la BTT i per senders és impossible). Al final l'entrenament no ha estat res del que havia de ser, però m'ho he passat genial. 3h 26' i 48,6 kms.

ACTIVITAT    TEMPS     KMS.

Cursa                 1h 44'       23,8

Bici                   9h  31'      168,6


La setmana vinent hauríem de fer una tiradeta llarga amb BTT per començar a ficar a prova les cames i veure els ritmes dels 4 masovers de cara al Priorat..... a veure què fem.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada