dissabte, 15 de febrer del 2014

Havia de ser per fer fons.



Diumenge calçotada, dona aigua tot el matí, tinc guàrdia de bomber i juguen a bàsquet al poliesportiu........ He de mirar de pedalar dissabte per la tarda.

Mig tantejo a la dona i sembla que la cosa surt bé, podré sortir sobre les 16:00 hores. Quan hàgem acabat de dinar i estiguin els plats enllestits.
JX em tira una punteta per anar a rodar amb la flaca, ja fa dies que tinc intenció d'agafar-la però sempre acabo sortint amb la BTT per això li dic que sí. Deixo una mica de banda a Jordi ( tampoc sabia si hagués pogut sortir) perquè amb la de carretera no pot venir i a Sejo que ja ha sortit al matí, que han estat els companys de rutes les darreres sortides, i quedo per començar la ruta a les 16:00.

A les 15:30 tot està en ordre i sembla que podrem sortir amb puntualitat, però a les 15:45 la princesa de casa ( no sé del segur perquè, suposo que per son i poques ganes de dormir) comença a dilatar pulmó i a envermellir les cordes vocals.
Veig arribar les 16:00 i crec que s'ha acabat l'expedició cicloturista del fi de setmana. Finalment sobre les 16:20 el tema es calma, Pat decideix de complaurem i es queda acabant de calmar la Paula i em deixa sortir a rodar.

Vaig tot el ràpid que puc a canviar-me, he de mirar les rodes perquè fa molt temps que no ho faig i això em porta temps. Al final surto que ja són les 16:50.
Contacto amb el cunyat que havia quedat per trobar-se amb Javier i Juanjo. És a Fraga i van cap a Lleida passant per Alcarràs........ em toca dirigir-me directament cap a Soses a veure si els puc agafar a la rotonda del polígon.

Rodo a ritme suau, la sortida d'avui ha de ser per fer fons, encara que no tingui gaire temps.

Quan sóc a punt d'arribar a Soses em truca JX un altre cop. Ja són a la rotonda on havíem quedat. Entro per dins a Soses per avançar feina i em topo amb el carnestoltes.......... Enlloc de guanyar temps el perdo.

Ells, suposo que veient que no arribava, decideixen de seguir una estoneta més i ens trobem a la rotonda de Torres.

Ens saludem tots i anem rodant cap a Alcarràs. El ritme és l'idoni, podem anar parlant i mantenint les pulsacions.

Al entrar a Alcarràs Juanjo diu que un cop deixem el poble començarem a fer relleus per poder anar una mica més ràpid..... Crec que és el millor, si no arribarem a casa que no s'hi veurà.

Comencen els relleus i començo a deixar l'entrenament de fons per passar a entrenament de qualitat. Les 130-140 pulsacions es converteixen en 150-160.
És igual, o pitjor anar a rebufo que estirar del grup. Les velocitats no baixen de 30 Km/h i això no és el que tenia planificat, però...... no seré yo el que digui que van massa forts.

52 Kms en 1 hora i 42 minuts, mitjana de 30 Kms/h..... no és el ritme que he de portar per treballar fons.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada