diumenge, 15 de juny del 2014

Apurant el fi de setmana. Dissabte de patxanga diumenge de qualitat.



Com vaig dir a l'entrada anterior la falta d'entrenament de dilluns va reapretar l'agenda i aquest fi de setmana he hagut de sortir a fer quelcom dissabte i diumenge.

Vaig intentar planificar-ho el millor possible i per dissabte vaig reservar un entrenament suau, gairebé regeneratiu, per poder fer el diumenge bé.
Amb el que no comptava era en sortir a córrer a les 17:30.

17:30 de dissabte trobo un espai per poder sortir a fer els 45 minuts suaus de cursa. La calor comença a ser un factor a tenir molt en compte a l'hora de programar els entrenaments.
Solament començar a trotar suau el Garmin em marca que vaig per sobre de les pulsacions establertes, espero que lentament els bategs es vagin ficant a lloc perquè si he d'anar més poc a poc potser hauré de córrer endarrere.
No hi ha manera, he d'agafar un ritme més suau o l'alarma no pararà de sonar.
Finalment trobo el ritme a seguir............ 7:30? potser hagués valgut més quedar-me a casa.
Acabo fent 47' i uns llastimosos 6.250 metres però quan paro sento les cames inflades i bullint. Espero que hagi servit d'alguna cosa aquest entrenament.



Diumenge, quan sona el despertador a les 6:15, faig mitja volta al llit i em dono una mica de marge per recuperar el sopar de la nit anterior.
Quan estic a punt de marxa el rellotge marca les 11:00 i m'he de mentalitzar que amb la flaca la calor no es nota tant. Si no aconsegueixo convèncer al dimoni que em va dient- ja vas patir prou ahir, no siguis ruc- avui no sortiré.

A les 11:11 ja pedalo i m'agraeixo a mi mateix el poder de convicció que he tingut. Realment amb la bici de carretera la calor es fa més portadora, i la vintena de ciclistes que m'he trobat pel meu curt recorregut deuen pensar igual que jo.
Avui, per fi, toca fer una mica de qualitat. Desprès de 15' de progressió, per escalfar correctament, i 5 més de recuperació toca la part forta del tram de bici: 40' sobre el 85% mantenint les rpm a 95. Per acabar 10' de recuperació i 2' més que he necessitat per fer el canvi de bici a córrer.

El tram de córrer em comença a recordar el d'un triatló ( o duatló) amb la sensació una mica estranya de les cames. I havent de mantenir el treball al 85% aquesta sensació encara es fa més palesa.
Acabo fent 10 minuts suau i 2 més d'arrofredament abans d'anar a refrescar-me amb una bona dutxa.

Avui he començat a sentir que l'entrenament m'exigia. Fins ara, tret de la natació, sentia que anava a passar l'estona.

Cursa: 1h 19' i 11.880 metres.
Bici: 1h 12' i 33,2 Kms.

La setmana vinent toca apretar amb la natació.

Salut!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada