divendres, 20 de juny del 2014

Més aigua que res.



Aquesta setmana d'entrenaments ha estat marcada per la majoria de treball aquàtic. He passat de la convicció que milloraria el meu temps de triatló en el tram de natació, a sentir com m'anava desenvolupant millor en aquest mitjà i finalment a començar a notar que faig massa volum de natació ( ho dic perquè les sessions comencen a ser llargues i ja no passen tan alienes).

Dilluns: 2.500 m. alternant tècnica de braços, cames i natació normal. Fent sèries de 300 m. a ritme de cursa. 57'.

Dimarts: 50' a trot suau de cursa. Solament 7.200 metres.

Dimecres: 55' de cursa amb un escalfament incrementant intensitat per treballar 3 series en Z3. 10.370 metres més.

Dijous: 2.400 m. de natació, amb series de braços i natació normal. 57' 33".

Aquest era l'entrenament que tenia programat per aquesta setmana. A part d'aquestes 3 sessions, per motius laborals he hagut de fer:

Dilluns: 5.800 metres de running a ritme normal ( 32' 22") i uns 10' més de futbol sala.

Divendres: sessió de Ciclo a la fresca. 43' 629 Kcal. Les sensacions van ser molt bones, a pulsacions altes les cames responien com si no fessin gairebé força. Per això no sé si ho he d'agafar bé , perquè indica que tinc més xixa a les cames, o malament, perquè vaig a pulsacions altes amb menys càrrega...... El fi de setmana intentaré ficar-me a prova per veure què passa.

Natació: 2h. 54' 33", 4.900 m.
Bici: 0' i 0 m. ( amb l'entrenament que no em tocava 43' i uns 20 Kms).
Cursa: 1h 45', 17.500 m. ( amb la sortida amb Gemma de dilluns 2h. 17' 22" i 23.300m).

Salut!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada