divendres, 13 de juny del 2014

Buscant convinacions.


Solament començar la setmana vaig haver de saltar-me el primer entrenament perquè tenia a la petita de casa malalta. A partir d'aquí la resta de la setmana he estat mirant la forma de fer tots els entrenaments amb el mínim de variacions passibles. Finalment, perquè quan ja penses que ho tens arreglat surt algun altre inconvenient, he hagut d'acabar la setmana fent dues sessions seguides de natació i, la veritat, és que cada cop em trobo millor a l'aigua.

Dilluns: descans.


Dimarts: Bici de carretera. Amb una mica d'increment per escalfar bé i desprès 5 series de 5' sobre els 160 bpm. El total de l'entranement han estat 1 h 46' i 50,5 Kms.


Dimecres: Cursa. Gemma Fontané em va salvar de passar el dia en blanc venint a la sessió de running. Vam acabar fent una sessió amb prova de velocitat. Increment de cursa els 15' primers i, desprès de descansar-ne 5' 3 Kms al ritme més alt que podíem suportar. Jo em vaig notar molt bé, el ritme que portàvem no estava malament..... sobre els 4:20 min/km i sentia que podia anar més ràpid. Gemma notava la manca de sèries i quan buscàvem ritmes alts anava apretada, al rodar a pulsacions baixes però es notava que ella és més de tirades llargues i el que anava per sobre era el meu cor. 45' 46" per fer 8.500 metres.


Dijous: Natació. Per fi torno a l'aigua i amb molt bones sensacions. 1400 m treballant braços majoritàriament. Aconsegueixo portar el ritme més alt de tots els entrenaments fets fins ara de natació 2:12 els 100.


Divendres: Natació. Els braços acusen el treball d'ahir i el ritme baixa però noto com em trobo còmode nadant suau ( cosa que fins fa poc no em passava), això em dóna la confiança de saber que puc fer el tram de natació sense patir. 2.100 metres en 50' 46".


Cursa: 45'46" i 8.500 metres.

Natació: 1h 22' 25" i 3.500 metres.
Bici: 1h 46' i 50,5 Kms.

El fi de setmana toca córrer suau i doblar disciplina diumenge, però poca cosa.



Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada