divendres, 7 d’agost del 2015

Setmana suau precursa.




Amb el tou de la setmana passada ara tocava recuperar per poder fer un paper digne al triatló de Tarragona. Primer triatló de distància Olímpica de la temporada, i espero que no l'últim.

Els entrenaments han estat suaus amb alguna xispeta molt breu d'intensitat per mantenir la pólvora i no adormir la musculatura.

Dilluns 3 d'agost: 1500 m de natació a ritme continu per treballar la distància de dissabte, però amb ritme aeròbic total.  34' 2".

Dimarts 4 d'agost: Desprès de la natació treballo la bici. Surto amb JX per fer 2 hores i 30' sobre el 75%, el que havia de ser una sortida sense molta intensitat. No sé perquè, suposo que degut a no haver recuperat prou de la setmana passada, però em costava molt de treballar a les pulsacions que hauria. JX em marcava molt bé el ritme però jo anava malament, sense anar a ganxo però notava les cames buides. Encara vam fer 66 Kms.
El curiós va ser que, per la nit, tenia partit de futbol sala i va ser el dia que em vaig trobar millor amb el tipus d'esforç que aquest esport requerix.

Dimecres 5 d'agost: I...... ara cursa. El treball va ser a la cinta, portant un ritme suau per escalfar i fent 3 series d'uns 80" arribant al 94% del màxim ( ja no és treball aeròbic), uns 18 o 19 kms/h.

Dijous 6 d'agost: últim dia d'entrenament abans de dissabte. Solament 500 metres de natació per soltar una mica la musculatura i acabar fent un parell de sortidetes.

Ara a esperar que arribi dissabte per la tarda a veure com va.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada