dilluns, 28 de març del 2011

Més Btt

Al final avui al matí he descansat, ahir per la nit em va tocar anar a apagar un foc forestal i estirant manguera em vaig notar una petita contractura al quadriceps i he decidit que al matí no faria res.


Per la tarda he quedat amb Carlos (el brodel) i Delfí (el socio) per fer una ruteta amb Mountain bike,durant el matí m'han notificat que el partit de futbol sala de les 21:00 s'ha suspés per falta de gent de l'equip contrari per tant no calia patir pel cansament acumulat. La intenció ha estat fer la ruta curta de la Xallenge 2011 ja que a Carlos li va agradar molt l'altre cop que la va fer. Per tant hem començat pujant per la gravera de la vall de mora i em seguit per la valleta del Metge per acabar donant al camí principal i arribar al refugi dels caçadors. La pujada ha estat suau, el ritme que hem portat hem permetia pujar sense revolucionar massa la patata. Quan hem arribat els tres a dalt, sense descans, hem enfilat la senda que porta a la zona sinistre (primera rampeta de baixada d'avui).
Pujada al Refugi


Baixada "Zona sinistre"







El següent pas ha estat anar a buscar la pista de La Granja d'Escarp a Maials per, tot seguit, agafar el primer camí a l'esquerra fins trobar la senda d'Aluminsa (senda molt divertida i entretinguda que fa uns 12 Kms). Al final em tornat a donar a la gravera de la vall de mora però la baixada al riu l'hem feta per la senda-trialera.
El final del recurregut ha estat pel camí de l'aumordeta fins al CAP.
Al final 28 Kms, 117 ppm de mitjana, 2 hores 14 minuts de treball i 1235 Kcal cremades.

No està malament per ser dia de descans.
A10

2 comentaris:

  1. Això ja compta com entrenos il·legals per a l'any vinent eh!!! Faràs el cupo abans de maig!

    ResponElimina
  2. Ya u veus tio, tinc lo motoret engegat i ara no nya manera de parar-lo.

    ResponElimina