dimarts, 29 de març del 2011

No volies sopa, pues té dos plats

Moltes vegades t'eixeques pel matí sense ganes de fer res però, si no vols tenir remordiments al final del dia, t'has d'exigir fer el que toca i no deixar que el dimoni convenci a l'àngel. Més o menys això és el que m'ha passat avui, perquè tenia bastanta feina d'oficina i gairebé deixo que això em privés de poder estirar una mica les cames i fer un parell d'exercicis de tronc superior abans de donar la classe d'spinning del matí. Al final he estat uns 40 minuts entre estirar bé, fer una mica de peses i escalfar una mica les cames per preparar la sessió. I la classe d'spinning ha durat 51 minuts més, he treballat a una mitjana de 120 ppm i he cremat 499 Kcal, bastant normal. Ara he arribat a un punt que la mitjana de pulsacions em surt bastant baixa, hauré d'anar augmentant una mica les càrregues per tornar a treballar més en zona 3 i 4.

Per la tarda, com cada dimarts, hem anat amb Àlvaro a fer una mica de cursa contínua. Aquest cop hem canviat el recorregut i en comptes de fer la vora del riu hem anat cap a les lliteres per fer una mica de pujades. Àlvaro es trobava una mica carregat de cames després de la cursa de bombers de diumenge i hem portat un ritme més aviat suau (al menys per ell, a mi m'ha semblat un ritme normal). Al final ens han sortit 10.15 Km en 57minuts 13 segons (mitjana de 10.62 Km/h, 5m 38 seg. el kilòmetre) i he cremat 753 Kcal més. El ritme ha sortit una mica baix, però s'ha de tenir en compte que hem fet bastant més desnivell que els altres dies.
Al final, quan ja haviem arribat a casa, ens hem trobat amb Manel del Blanc (que començava el seu recorregut corrent) i mentre parlavem m'ha trucat Genís perquè el monitor d'spinning de la nit no podia venir que s'havia quedat amb pana a Lleida i li era impossible de baixar, així que (per a que no s'acumulessin classes a recuperar) he hagut d'anar a fer la classe jo. La veritat és que primer no m'ha fet massa gràcia perquè tenia les cames duretes després de l'entrenament que portava, però quan he vist que estava la classe al complert m'he animat molt i m'ha sortit una sessió bastant exigent. 58 minuts, 149 ppm de mitjana i 849 Kcal cremades (la veritat és que m'han semblat moltes, no he trobat la classe tan dura, tan dura com per cremar tantes calories vull dir).

Treball total d'avui dimarts: 3h i 26m i 2101 Kcal cremades.                         

" & tumorrou mor"

adjö

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada