dijous, 24 de març del 2011

MK1 la mala memòria

Avui al matí, com ja tenia predisposat des d'ahir, he començat fent una sessioneta de 30 minuts d'estiraments abans de fer la classe s'Spinning (que per cert m'ha sortit força bé amb una pujadeta final que feia acabar de buidar les cames) 57 minuts totals amb una mitja del 63% de ppm i 530 kcalories cremades.
Per la tarda havia quedat per anar a córrer amb Alvaro però abans tenia intenció de treure unes quantes cintes de la xallenge de diumenge així que he enganyat al papa per a que em portés amb cotxe i després m'he patejat uns 3 kms a trot, amb baixades de ritme cada cop que em trobava una cinta (nota pel surdet i pel cunyao: ja no queden cintes des del bancal de Felip fins al poble) i amb tall al dit amb el cuter inclòs. He acabat just a temps per a que el papa em carregués un altre cop al cotxe i em portés al molí, on havia quedat amb Àlvaro, per fer 12,5 Kms més de cursa, ens ha sortit una mitjana de 10,5 Km/h, 980 kcalories cremades, 76% de ppm i 72 minuts de temps. En total, si comptem el temps que m'ha costat recollir les cintes he fet 3 hores i 15 minuts d'entrenament i he consumit unes 1510 kcalories.

El problema és que demà toca descans de tronc inferior amb estiraments i treball de musculació del tronc superior, però no me'n recordava que tinc partit de futbol sala, per tant ara estic amb el Cefar enxufat amb un programa de recuperació activa per intentar tenir les cames en millors condicions demà.

Bé a veure que passa, hauriem de mirar de guanyar.

Chao.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada