dimarts, 17 d’abril de 2012

Replantejament ya!

Necessito trobar temps i recuperar ràpid per poder tornar a fer un parell de sessions setmanals de running.
El problema és que això em deixarà molt tocat per a les classes d'spinning i tinc por de lesionar-me, m'he d'asseure davant de l'ordinador amb un parell d'horetes de temps i replanifiacr-me les intensitats i els tipus d'entrenaments.

Avui n'han caigut un parell més, pel matí 52 minuts a 125 bpm de mitjana per consumir 471 Kcal, i per la nit 51 minuts més a 125 bpm de mitjana també. 453 Kcal.

En total 103 minuts de treball, 924 Kcal consumides i 27,7 Km més que pugen al comptador setmanal.

Tinc dues sessions d'spinning dilluns a la nit, una dimarts al matí i una altra al vespre, dues més dimecres a la nit i dijous una pel matí i una altra al vespre. Més o menys 3600-3700 Kcal setmanals i uns 110 Km estàtics. El problema és que les intensitats són altes i necessites estar recuperat de les sessions anteriors, perquè aquí hi he de mirar de sumar dues sessions de 60 minuts de running, 30 minuts de natació i una sortida llarga el fi de setmana ja sigui de running o btt. No sé com m'ho faré.

Salut!

2 comentaris:

  1. gasssssssssssssssssssssssssss va gassssssssssssssssssss no cal patir que tens los gens per suportar aixo i més

    ResponElimina
  2. Ja t'ho diré, de moment amb les malles i els medilast ho anem trampejant. No sé quan temps podré seguir fent totes les classes a tope.

    ResponElimina