diumenge, 13 de gener del 2013

Outdooring.

Pel que fa als entrenament fora de la sala d'spinning aquesta setmana han començat a ser fructífers.

M'he centrat a la cursa pedestre que la tenia oblidada i em fa falta tornar a entrenar-la per anar amb una mica de condicions diumenge vinent, a més amb les bambes noves he de rodar més per acostumar-m'hi.

Dimecres vaig entrar un altre cop a la sala de fitness per fer les peses de sempre, tot i que aquest cop m'han produït agulletes fins avui.
Quam he acabat de treballar al matí me n'he anat a runejar una mica per mirar d'acostumar-me a les sabatilles com ja he dit. 6000 metres en 30 minuts. Les sensacions han estat bones, i les cames m'han acabat millor que les altres vegades.


Dissabte he sortit amb la intenció de fer una tiradeta més llarga i ho he aconseguit. 76 minuts de cursa continua per fer 16 Kms, a 4:48 de mitjana. Molt, molt, molt content amb les sensacions de les Newton, sembla que ja els hi he agafat lo rotllet. A més amb aquesta tirada ja puc donar per superat el període "d'aclimatació".

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada