divendres, 25 de gener del 2013

Spinning per recuperar

Com que sempre em toca fer 3 sessions d'spinning dilluns, i sabia que desprès de fer la duatló tindria les cames tocades, em vaig programar fer una sessió més "suau" a principis de setmana. Realment no distava molt de les altres però jo vaig ficar-me menys càrrega per poder aguantar-la.

Dilluns: al matí la sessió la vaig fer dos punts per sota del que tocava i per tant la gràfica de treball em va sortir diferent al que estava programat. 49 min. 24 seg de classe a 117 bpm de mitjana, 350 Kcal consumides.
           Per la tarda vaig fer el mateix tipus de sessió ficant-me els dos punts menys de càrrega i vaig poder fer les dues sessions seguides. 1 hora 54 min, 111 bpm de mitjana i 722 Kcal.

Dimarts: Els dimarts solament tinc una sessió per la nit així que vaig decidir fer-la a la càrrega que toca i la veritat és que em van sortir les intensitats gairebé clavades. 52 min 36 seg. a 138 bpm de mitjana 616 Kcal cremades.


 
Dimecres: Amb una sessió pel matí i dues per la tarda encara necessitava que fossin suaus. Aquest cop treballaríem en percentatges iguals la recuperació aeròbica, la capacitat aeròbica i la potència aeròbica.
                 La sessió del matí va durar 43 min 30 segons portant una mitjana de 121 bpm i consumint tan sols 380 Kcal.
                 Per la nit, al doblar sessió, el temps va estar de 1 hora 40 minuts. Les pulsacions gairebé igual 123 i les Kcal consumides 882.
 
Dijous: La última sessió de la setmana, tenia intenció de fer-la una mica més intensa ja que desprès tenia 2 dies per recuperar. 47 min 35 segons a 132 bpm de mitjana i 451 Kcal consumides.
 
El total de ciclo indoor setmanal ha estat més baix que les setmanes anteriors, però ja és el que pretenia per poder recuperar una mica les cames.
6 hores 37 minuts 5 seg. per consumir tan sols 3401 Kcal. 102 Kms.
 
Ara espero poder fer una sortida social amb BTT diumenge per tornar a la normalitat.
 
Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada