dijous, 31 de gener del 2013

Un començament de setmana accidentat.

La culpa és molt negra i no la vol ningú..... però quan els esdeveniments et passen a tu sol...... serà que la culpa és teva.

Dimarts vaig anar a fer les series setmanals, aquesta setmana vaig augmentar de 3X1000 a 4X1000.
Tot i utilitzar les malles recuperadores i gels de fred, suposo que les cames deurien estar carregades encara de la sortida amb BTT de diumenge i les tres classes de dilluns de ciclo indoor.

El fet és que desprès de fer 3 sèries de 1000 metres a bon ritme (això ho he vist al passar l'entrenament a l'ordinador), sobretot tenint en compte la càrrega setmanal que he dit abans, mentre recuperava entre la 3ra i la 4rta, he tornat a notar aquella punxada intensa al bessó que tant em va tocar els nassos a finals del 2011 i principis del 2012. He hagut de deixar l'entrenament i acabar de recórrer els 2 Kms que em quedaven per arribar a casa coixejant.
Estic una mica preocupat perquè tinc 5 classes de ciclo que fer encara aquesta setmana, tot i que normalment pedalant no em molestava gaire l'any passat, i perquè ara que començava a agafar el ritme segurament em tocarà parar i perdre intensitat d'entrenaments......... i això em molesta molt.

Finalment avui he pogut fer els 15 minuts d'escalfament (a 4:57 min/km), 3 sèries de 1000 m ( la primera a 3:42 min/km, la segona a 3:37 i la tercera a 3:50) i les dues primeres recuperacions a ( 5:04 min/km) perfectament, però a partir d'aquí ja he hagut de caminar mig coixejant fins acabar de fer els 9.500 metres per arribar a casa.

Ara el bessó em fa bastant mal al caminar...... a veure què passa.

Al final aquesta setmana he hagut de suprimir la sortida de running de dijous pel tema del bessó, per això enlloc de fer la sessió de peses dimecres la vaig passar a dijous i així vaig aprofitar per fer una bona sessió d'estiraments i anar ficant les cames a lloc desprès de la dura setmana d'spinning.

Divendres tinc partit de futbol sala però crec que no podré jugar...... I això que en tinc moltes ganes.

Al final sí que vaig jugar el partit de futbol sala tot i les molèsties al bessó. El resultat ha estat més mal de bessó....... Cagun la falera..

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada