dijous, 3 d’abril de 2014

Posta a punt.

Venint d'un fi de setmana sense esport, aquesta setmana l'he plantejada tenint al cap solament poder fer la Noguera Bike Race gaudint de les baixades i patint el menys possible a les pujades.

No porto cap entrenament llarg que s'assembli als 90 Kms i 2200 metres de desnivell + que ens tocarà fer diumenge al matí, però confio que entre la companyia, una setmana prèvia, aquesta, amb molt poca càrrega i un ritme normal puguem acabar sense haver de patir cap enganxada de consideració.

He reduït la pràctica esportiva a la mínima expressió i això vol dir fer, com a monitor actiu, solament les 8 sessions de ciclo indoor.
Les tandes de fitness de dimarts i dijous i la piscina de divendres al matí les he suspès. Les classes de G.A.C i de Crossfit les he fet com a director, sense implicar-me físicament en cap exercici.

I les sessions d'spinning han estat fetes de la següent manera:

Dilluns - les dues classes seguides fetes sobre el 60%, 82' i 559 Kcal consumides.

Dimarts - la sessió del matí l'he feta a la intensitat que tocava, per no adormir massa les cames. 42' a un 75% de mitjana ( la màxima ha estat un 100%) amb un augment d'intensitat gradual durant els 4 blocs que té la classe. 541 Kcal.

Per la tarda he tornat a la recuperació activa, o treball regeneratiu, o descans actiu, digues-li com vulguis tot ve a ser el mateix. 41' més al 60% 254 Kcal més.

Dimecres - dues classes més seguides per sota del 60% de mitjana, aquest cop 90', però solament 543 Kcal.

Dijous - al matí he fet el segon entrenament de qualitat per fer un testing de les cames, a veure com arribarem a diumenge. Han respost bé, sense tirar coets, però bé. 42' amb un augment progressiu del treball acabant sobre el 90%. 482 Kcal.
Per la tarda la darrera sessió abans de diumenge. Ha servit per moure una mica les cames i soltar-les desprès del treball matinal. 45', 264 Kcal.

Ara a seguir nerviós un parell de dies més fins que arribi l'hora de començar a pedalar.

Salut!

P.D. No sé si són els nervis, el canvi d'hora, l'acolloniment envers un tipus de marxa que no he fet mai, la falta de moviment, l'intentar menjar més per no guanyar pes o una barreja d'alguns o tots els aspectes anteriors. La qüestió és que el ritme biològic no em va a l'hora, tot el principi de setmana que noto punts als quàdriceps i als bessons que sembla que s'hagin d'enganxar o trencar, i no hi ha manera de fer motor com toca. 
Ara ja solament toca esperar i a veure com es cou tot això.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada