dijous, 14 d’abril del 2011

Males sensacions

En principi una persona com jo que ha estudiat C.A.F.E. hauria de saber que per a un bon entrenament és tant o més important els descansos com els períodes de treball, però arriba un moment que agafes unes rutines de pràctica d'esport que costen de deixar fins que et passa quelcom que fa que ho tinguis que deixar per força, ja sigui alguna lesió, per sobreentrenament, etc. . No ha estat ben bé el meu cas, però després de les sensacions que vaig tenir ahir a la classe d'spinning i per la tarda anant a córrer he decidit de descansar, o almenys baixar molt el temps d'exercici durant la Setmana Santa (aprofitant que no hi han activitats al pavelló poliesportiu) abans que em sobreentreni o que em lesioni per sobrecàrrega.

Pel matí he fet la classe d'spinning que em tocava, 54 minuts de treball amb una mitjana de 113 ppm i cremant 471 Kcal. Durant la classe, sobretot en els moments que es demanava més treball, m'he notat amb les cames carregades i respirant amb més dificultat de la que hauria de respirar per la zona de treball en la que estava. He mirat la mitjana de pulsacions a la que havia arribat fa un parell de setmanes quan havia fet aquesta mateixa classe a un altre grup i va ser de 140 ( quan el cos està cansat però les pulsacions no pugen......sobreentrenament).

Per la tarda hem anat a córrer amb Àlvaro ( per variar) i al principi estava molt bé, em notava les cames lleugeres, respirava bé i no em sentia gens fatigat. He pensat que el del matí hauria passat per allò que hi ha dies que el cos respon diferent sense saber massa bé perquè, però als 10 minuts he començat a notar com es carregaven els bessons i cada cop més. Normalment quan porto 20 o 25 minuts corrent i les cames estan ben escalfades és quan em trobo més còmode però avui cada cop anava a pitjor inclús, sobre els 35 minuts notava molèsties als isquios de la cama dreta. Al final he decidit plegar abans d'hora. Han sortit 9 Km en 46 minuts, 140 ppm de mitjana i 619 kcal consumides, les dades no són dolentes però les sensacions sí que ho han set.

Per tot això he decidit que la setmana que ve seria de descàrrega (això no vol dir que no faci res, simplement és que he de baixar el treball).

tạm biệt

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada