diumenge, 3 d’abril del 2011

Fi de setmana "fatal"

El títol fa referència al tema esportiu, i és que en tot el fi de setmana no he fet reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!. Ara........ lo que és menjar i beure...... a tutiplen.

Divendres vaig tenir un dia una mica liat, per això no vaig penjar res al blog. Pel matí 90 minutets de gimnàs, 99 ppm de mitjana i 575 kcal consumides. Per la tarda tocava anar als entrenaments de futbol com cada divendres i en acabar partit de futbol sala al Poliesportiu Municipal de Seròs contra Aeropic, resultat 3-2 a favor nostre. Aquest any no ens podem queixar 4 victòries de 6 partits.

Dissabte pel matí jugaven a Seròs els benjamins i els prebenjamins i vaig anar a veure'ls i per la tarda, aprofitant que estavem fent una calçotada al refugi dels caçadors, vaig anar a caminar una mica per probar els pals i mirar si em servirien per anar diumenge a Mequinença a fer els 21 Kms. No sé quants Kms vaig fer perque no portava el Polar però, tenint en compte que vaig estar uns 90 minuts i que deuria anar a uns 7Km/h de mitjana, suposo que uns 10 sí que van caure, si no malament.

Avui diumenge haviem d'anar per la tarda a donar una volta amb bici Jordi, Montse, Xavi, Roser, Pat i jo però el temps ens ha fet por i el final hem cancelat la sortida.

Total que al final el que normalment faig en un dia gairebé no ho faig en tres, però par a més INRI divendres a la nit vam sortir una estoneta i..... ja se sap calories pal cuerpo, dissabte a dinar calçotada, a sopar a casa de Pascu...... ni us explico, més calories pal cuerpo, i avui a la nit hamburgueses del pallasso. Em penso que si fem un còmput global el resultat és negatiu.

Ara a veure com reprenem demà la setmana, de moment ja he quedat amb lo socio per anar a fer una volta amb bicicleta. Espero que la poguem fer.


Demà us conto més.



PD: Se m'ha esconyat la targeta de la càmara de fotos per això no n'he penjat cap. Espero que per demà estigui solucionat.

Adeus

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada