dimarts, 5 d’abril del 2011

Millor en companyia

Després del fi de setmana contraproduent avui m'he ficat les piles.


Pel matí 84 minuts de gimnàs fent una mica de cinta a trot suau 8Km/h i treball de tronc superior seguit d'estiraments de tot el cos, 331 Kcal amb 82 ppm de mitjana.
En acabar de dinar, sobre les 17:00 he agafat a sisí (la mountain bike) i hem fet 132 minutets de bici sense apretar massa (a la nit tenia partit de futbol sala). Al final he hagut d'anar sol perquè "lo socio" m'ha fet la perla, diu que havia d'anar a muntar un armari amb sa germà. La veritat és que m'he divertit bastant, alhora que perdut molt temps, intentant fer fotos en moviment. Ho heu provat mai de fer-vos fotos en moviment a vosaltres mateixos ficant la càmera amb temporitzador? pues si mireu la galeria d'avui veureu el resultat ( un 70% de fotos on solament surten sendes). M'ha sortit 30.6 Km amb 132 ppm i 1424 kcal consumides.
Per la nit, i per acabar la càrrega, teníem partit de futbol sala Hípica Alcarràs - Depitsnem (aquestos som nosaltres). Avui estàvem bastants, crec que 10 al final, però no hem pogut guanyar (tot i que ho hem tingut, almenys l'empat). No hem jugat un dels nostres millors partits però tampoc estem molt decebuts del resultat final, 2-1. S'ha de tenir en compte que Hípica Alcarràs no ha perdut cap dels 7 partits que ha disputat.

I demà la prova de foc 21 Km de running, estic una mica acollonit la veritat. A veure si m'hauran de vindre a buscar a Montllobé.


Però bueno, demà ningú l'ha vist encara. Ja us contaré...........suposo.


PD: A la galeria hi ha un vídeo de 2 minuts del partit de futbol sala i més fotos (ens coneixereu pel número de la camiseta, perquè les cares no es veuen massa bé)

sbohem

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada