dimecres, 6 d’abril del 2011

Ressssaca

Si si heu llegit bé tinc ressssaca, però a les cames, per culpa dels 21 Kms d'ahir. El recte anterior i el bast extern del quàdriceps encara estan bé, però el bast intern que amb bici no es fa anar tant me'l noto com si li haguessin estat donant cops tota la nit passada. Pel matí patia i tot perquè he anat a fer la revisió per la feina i pensava que em trobarien algun desajust per culpa de córrer tant ahir " a veure si m'hauré carregat los globuls rojos (mal dels maratonians) de córrer tant, a veure si estaré baix de sucre, a veure si ........". De moment en l'exploració normal no m'han trobat res, ara falta els resultats de les analítiques. Tot i haver d'anar a la revisió pel matí he fet el que em tocava per això.

A les 7:10 ja estava a la cinta caminant una mica per escalfar el cos i desentumir les cames, després una mica d'estiraments de tot el cos i mobilitzacions del tronc superior i treball de peses de cintura en amunt. No ha estat massa intens (estava en dejú pel tema de la revisió) 45 minuts en total, una mitjana de 84 ppm i 167 Kcalories cremades.

Per la tarda he anat a l'entrenament de futbol de l'EF Ponent SGM i després les dues sessions d'Spinning de rigor. A més l'elecció de la classe d'avui no ha estat massa encertada perquè hi havia molts bloquejos i m'ha acabat de deixar les cames distretes, però...... era la que tocava. 55 minuts per classe, la primers amb una mitjana de 132ppm i la segona 128 i de Kcalories consumides 659 i 517 respectivament, el que deia l'altre dia..... la segona classe sempre més baixa que la primera.

Total 2 hores i 35 minuts de treball i 1443 Kcalories consumides.

Demà he de suspendre la sessió d'spinning del matí perquè en aquella hora tinc feina però, si puc, faré algo a la sala de fitness i per la tarda a córrer un altre cop, aquesta vegada solament 8 o 10 Kms. Fins demà.

Zbogom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada