dijous, 22 de desembre del 2011

Ditxoses teories...

Pués sí, en teoria avui em tocava descans. El problema és que dijous per la nit tinc classe d'spinning i no me la puc saltar perquè la dono jo, per tant com a mínim tinc 50 minuts de bici a ritme altet.

El primer entrenament del matí ha estat la sessió de peses, solament de tronc superior per deixar recuperar millor les cames. Com cada dijous 45 minuts de treball, alternant els diferents grups musculars. Ja torno a agafar els mateixos pesos que abans de marxar de vacances i això em motiva.

Per la nit la última sessió d'spinning abans del paron de Nadal, avui tocava sessió de nadales. Hi haurà gent que no tornaran a sentir més les nadales de la mateixa manera desprès de la sessió d'avui jejejeje.

Ah! i feliç dia de la salut a tots.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada