dissabte, 17 de desembre del 2011

Resum de 4 dies amb molt poc entrenament.

Com ja em pensava dimecres no vaig poder fer la sessió de series perquè seguia notant les molèsties al bessó, de fet encara les tinc ara, per tant desprès de fer 10 minuts suaus a la cinta per escalfar i veure que les coses no anaven bé em vaig ficar a la bici d'spinning però als 10 minuts vaig plegar perquè seguia notant les punxades a la cama.

Dijous al matí vaig tornar a fer peses de tronc superior desprès de dues setmanes de no fer-ne i vaig comprovar el perquè de la necessitat de continuitat en l'entrenament. Les càrregues que feia dues setmanes les podia aixecar 15 cops ara solament podia fer-ne 15 la primera sèrie, les altres 2 o 3 anava en detriment.
Per la nit sessió d'spinnig de 50 minuts amb càrregues altes però cadències entre 65 i 80.

Ja no he entrenat més fins a avui dissabte i tot sembla indicar que de moment les coses seguirant igual almenys fins dilluns.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada