dimarts, 20 de desembre del 2011

Setmana de recuperació

Per sort aquesta setmana és de recuperació i per tant de poca càrrega. Tot i això ahir ja em vaig saltar l'estona de running que em tocava per culpa de les molèsties al besso.
Avui ja sembla que la cosa vagi millor, no em fa mal encara que em fiqui de peu a sobre de la bici, a més demà i dijous em ficare els electros per intentar d'acabar-lo de descongestionar. Per sort fins divendres no em toca tornar a córrer.

Avui era dia de descans, però com que ahir no vaig fer res he decidit fer una mica de peses pel matí desprès d'una bona sessió d'estiraments.
Per la nit tocava sessió d'spinning i evidentment l'he feta i a més ha estat intensa.

Demà toca 60 minuts de bici suau, segurament els faré i desprès a esperara divendres per tornar a córrer.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada