dissabte, 31 de desembre del 2011

Per Sant Silvestre.......BTT

Desprès de recuperar les cames de les series de dijous avui dia 31 tocava Betetejar una mica. Ahir per la tarda vaig mirar de buscar-me companyia així és més difícil que et facis enrera a última hora.
Al final hem sortit 6 desde Seròs (Calú, Surdet, Emili, Jaume, Josep Mateu i jo) i dos més (Bolado i Josep Xavier) que han marxat amb cotxe fins al mas de la Monja i que hem arreplegat a més tard (o ells a nosaltres).
La sortida ha estat com sempre divertida amb ritmes a estones molt relaxats i a estones una mica a matxet. Aquesta vegada totes les incidències de la ruta les he protagonitzat jo al trencar la sirga del canvi i trigar 20 minuts a canviar-la (per sort entre tots els que pedalàvem portavem tot el necessari: sirga, cinta aillant, alicates i paciència).

El resultat del dia ha estat de 38 km amb 660 metres de desnivell positiu. 3hores 24minuts en total però solament 2 hores i 26 mintuts pedalats per consumir 2141 Kcalories.
Segons el juguet nou els efectes de l'entrenament ha estat de 8.8, tenint en compte que l'escala que fa servir és:

1.0 efecte menor en la condició física.
2.0 manteniment
3.0 millora
4.0 elevada millora
5.0 sobreentrenament.

Es diria que m'he sobreentrenat molt però no em fa patir perquè demà és dia de descans i dilluns tornem a emprendre nova setmana d'entrenament.

PD: Bon any a tots.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada