diumenge, 22 d’abril del 2012

Dia de la faldeta.

Divendres i dissabte de recuperació total per poder estar en condicions avui i agafar la btt.

No tenia clar si podria sortir o no però al final totes les variables es van alinear i a les 7:30 carregava la bici al cotxe per anar a rutejar amb Bolado, Josep X. i Calú.

Sortida curta però intensa, 23.5 Km i 720 m de desnivell positiu acumulat ( 781 segons el senyor google earth).
Ruta molt molt divertida i exigent alhora. Pocs trams de planejar, per tant un continu puja baixa per sendes i trialeres que m'han fet ficar tots els sentits tant alhora de pujar com a la de baixar.

Hem començat pujant per camí normal i senzill per anar a buscar la primera trialera, per mi la més tècnica i difícil del dia, que baixava molt empinada i amb una rodera tant marcada que havies d'anar amb compte de no tocar amb els pedals als costats i anar a terra. Ha estat lenta de fer però et feia desprendre adrenalina a bategades. Sol arribar a baix, on la cosa es posava millor i podíem córrer més, em hagut de tornar a remuntar.

Segona baixada per una senda molt semblant a la primera però amb menys inclinació i menys rodera per tant més velocitat i diversió, havent de parar compte als viratges per no estampar-te a qualsevol pi dels molts que hi havia en tot el recorregut, la part de baix coincidia amb la que hem fet el primer descens i per tant l'hem feta encara més ràpid que el primer cop.

Tercera remuntada per senda i camí amb unes inclinacions que arribaven al 16% i a sobre amb lloses soltes, cor de colom continu fins arribar a dalt del tot. La baixada impressionant, algun tram m'ha recordat vagament els descensos dels bikeparks d'estiu amb arrels i pedres cantelludes, amb wall rides i salts continus.

La quarta i última pujada ha estat pel mateix lloc que la primera, jo tenia intenció de baixar pel mateix lloc també perquè he disfrutat sobremanera, però el guia ens volia ensenyar una altra baixada encara. Ha estat el descens més llarg que hem fet en tot el matí, sobre els 4 Kms des que hem començat a baixar fins que hem arribat al cotxe.

En definitiva un diumenge al matí de bici com feia temps que no passava, molt bones sensacions a sobre la màquina nova, una ruta molt divertida i exigent i una companyia excepcional.

En total 23,32 Km i 720 metres de desnivell fets en 3 hores justes ( 2 hores i 1 minut de pedal, l'altra hora l'hem passat entre esmorzar, fer afotos i rectificar ruta). 1892 Kcal consumides i una freqüència cardíaca mitjana de 147 Bpm.

Espero repetir ruta aviat.

1. nenng primer de tot lo dia excepcional bona temperatura, ganes de pedalara i molt bona reincoproració lo millor les rises sempre en companyia de J.B es exit segur.

Tornar-hi quant vulguem hi ha territori per anar i vendre jjja i a 5 minuts de casa.
    Altra cosa es que tu has fet mes que naltros mamon que teniem feina de mechanica arreglatodo en un plis plas.

salut i bon retorn a seguirrrrrrrrrrrrrrrrr

A L'ALTRE COSTAT DE RIU

2. No tardaré massa a tornai, però ara miraré d'anar a fer una cosa pel terreno que tinc entre cella i cella des de fa dies ya.