diumenge, 4 de novembre del 2012

Preparant per un fi de setmana improductiu.

Diumenge feien la primera mitja marató de Lleida, tenia moltes ganes d'anar-hi perquè ja fa temps que em pica el cuquet de saber sobre quin temps puc córrer en un tipus de cursa així. És cert que, si volgués, ho podria mesurar qualsevol dia dels que vaig a córrer però..... no és el mateix un dia d'entrenament que la motivació no és tanta, ni tens a ningú que et pugui marcar un ritme (ja sigui per bé o per mal) i portes les cames cansades de les diferents activitats setmanals.
Com que feia molt temps que no entrenava com toca la cursa pedestre, dimarts vaig decidir d'anar a córrer per mirar el ritme que suportava al passar dels 10 Kms.

L'inici va ser suau, anant a un ritme una mica més lent de 5:00 min./km, i em trobava fort tot i haver fet 3 sessions d'spinning el dia anterior. Això prometia.
Desprès d'haver fet els primers 5 Kms sobre els 5:10 com a escalfament, decideixo forçar el ritme intentant baixar dels ditxosos 5 minuts el kilòmetre durant els 8 kilòmetres que em restaven fer. Al començament perfecte, però solament vaig aguantar 3 kilòmetres a aquest ritme, desprès vaig tornar a córrer per sobre de 5:00.
Decepció, emprenyament i llàstima però tot i tenir aquests sentiments segueixo corrent sense baixar més el ritme. No podria suportar el ritme que volia a la mitja de diumenge.



Al final em van sortir 13.300 metres en 1 hora 7 minuts 36 segons. 5:05 min./km de mitjana i 163 bpm.


Dijous vaig trobar dos acompanyants per anar a pedalar ja que diumenge no ho podria fer si anava a Lleida a córrer.
La sortida era per la tarda, el matí el vam destinar a recuperar forces desprès de celebrar la castanyada dimecres per la nit.
Indumentària de rallyman, tot de lycra, les sabates de sola dura i sense motxilla..... teníem poc temps i havíem de pedalar tan com puguéssim. Jo no ho tenia gaire clar desprès de la nit de dimecres, era molt provable que trenques motor a la primera pujada.
Sortim pel marge del riu en direcció a la Granja d'Escarp per pujar per la gravera del Teixidó, el mas de l'Hereu, fer la senda que dóna al darrer pantà de la costa de la Belladona i..... a partir d'aquí ja ho veuríem.
Ens iniciem a bon ritme, anàvem Jordi, Calú i jo. A la primera pujada em provo per mirar com tindria les cames desprès de la setmana d'spinning..... MEEEEEEEEEEEEEEEC!!! inicio bé però les cames duren poc, no estan gens recuperades, per tant s'ha de mirar de guardar les formes.
Durant tot el tram pla fins a la pujada del Teixidó hem anat tota l'estona els tres junts, sense baixar ritme, però al començar l'ascens Calú s'ha anat quedant poc a poc - UFF! no em caldrà patir perquè Jordi em deixi endarrere, sempre em podré excusar dient que espero a Carles.
Tot i veure que a les pujades Calú no podia seguir el ritme tan bon punt arribem al pla, i ens reagrupem, tornem a portar ritmes alts, no hi ha treva. Tornem a anar junts fins al mas de l'Hereu on l'ascens torna a augmentar de grau i poc a poc ens anem separant una mica.
Un cop som dalt de les planes de cassaca tot es pla i baixada, aquí no hi ha problema i arribem a la Belladona amb temps per poder remuntar-la i fer una clàssica o anar per l'enllaç fins a la Granja. Deixem escollir a Calú i decidim anar "planejant" per l'enllaç fins a la Granja i tornar per la banqueta del canal fins a la casilla i desprès continuar per carretera fins a Seròs.
Ens han sortit 34,96 Kms i 494 metres de desnivell en 2 hores 37 minuts, 13,3 Km/h de mitjana. No puc facilitar dades sobre pulsacions i calories perquè el Garmin va dir prou al Km 3.


Dissabte per la nit em va sortir un sopar ineludible, la intenció era de mirar de no fer tard i arribar a casa en bon estat perquè...... ja em feia prouta por la mitja com per no anar-hi al 100%. Vaig arribar a casa a les 3:00 i, tot i que anava en bon estat, amb més vi al cos del que volia beure. La mitja començava a perillar.
A les 7:10 em sona el despertador i al llevar-me veig que està plovent........ massa contratems junts, decideixo fer mitja volta i tornar al cau, un altre cop serà. Zzzzzzzzzzz.

Salut! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada