diumenge, 11 de novembre del 2012

Un curs que pinta molt, molt bé.

Per sort la matriculació als cursos de formació i reciclatge la fas amb bastant temps d'antelació perquè quan arriba l'hora de fer-los, i més si t'has de desplaçar fins a Barcelona, a mi se'm passen les ganes.

Dissabte començava un curs d'spinning de 40 hores, 5 dies, 2 fins de setmana i mig. Tota la setmana vaig estar pensant si quedar-me a dormir, anar amb tren, agafar el cotxe fins a Barcelona i desprès moure'm amb Metro o Anar amb cotxe fins al gimnàs on es feia el curs. Finalment vaig decidir per agafar el cotxe, aparcar-lo a la zona universitària, que és de Gratix, allí agafar el metro fins a Plaça Catalunya i acabar caminant uns 300 o 400 metres fins al "Holmes Place" de Balmes que és el gim on fem el curs aquests dies.

Arribo a Barcelona amb el fuel just, solament entrar a Diagonal em marca repostatge. Em passo la sortida per poder aparcar on volia - MERDA!!, ja hi som!. Per sort portava el GPS per poder tornar al lloc on volia.
Abans d'anar a aparcar, com que havia de tornar endarrera i tenia temps de sobra, decideixo buscar una gasolinera i així deixar el cotxe enllestit per poder marxar sense demora. Volta......volta.....volta.....volta.... - Òstia, òstia que encara em quedaré sense gasoil i la liarem...... el temps se m'acaba..... Nano no fages lo ruuuuc. Al final decideixo deixar estar la gasolinera, quan torna ja m'ho trobaré, i vaig a aparcar perquè ja no em queda temps. Arribo a la zona on tenia intenció de deixar el cotxe i....... Té collons la cosa, gasolinera just dabant. Omplo, aparco i cap al metro.
Ja sóc dabant del mapa de les línies, lila cap aquí, roja cap allà, la taronja creua pel mig però no em serveix, on collons està aquí el lloc on tinc que anar? Gerard em va dir que agafés la verda i fes un trasbord a...... ara no recordo on..... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerda, aquí no et pots perdre Nano que la lies parda! Solució.... pregunta. Em dirigeixo a la guixeta d'informació, que fins aleshores no l'havia vist, i li plantejo el dubte a la senyora que hi havia dins.
 Desprès que em respongués però no entendre el que m'havia dit, desprès de fer-li repetir 3 cops, penso que si li torno a dir - Com?, perdona és que no t'entenc.- igual truca a seguretat i em veten l'entrada al metro de per vida. Així que amb un - Molt bé, moltes mercès!- em despedeixo i baixo a les andanes, no sense abans barallar-me amb el bitllet i les portes d'accès, amb la intenció d'agafar la línia 3, que és la verda com m'havia dit Gerard, i un cop dins el metro ja miraré on tinc que transbordar.
Ja hi sóc, estic sol al vagó, és final de línia i per tant no hi ha massa afluència de gent. Ostràs, i ara a quí pregunto..... miró el plànol de la línia que hi ha sobre les portes de sortida, aquí hi fica en quines parades pots enllaçar amb altres línies. Segueixo totes les parades i vaig que una és Catalunya........ la matèria gris em treballa a ritmes insospitats, com les línies d'ADSL...... Plaça Catalunya em queda a prop d'on vaig, no sé si em val la pena fer el trasbord. Aquest pensament em dóna voltes pel cap durant tot el trajecte, alternant-se a estones amb imatges de la película de Paco Martínez Soria " La ciudad no es para mi".
Arribo a la parada, baixo i començo a mirar, mentre seguia a la gent, si hi ha algun punt d'informació o alguna persona amb jaqueta vermella (senyal que són treballadors del metro) per poder preguntar. La trobo, i per fi m'aclareix els dubtes, val més que camina fins a Balmes. Són les 10:27 i el curs comença a les 10:30.... sort que havia vingut amb temps.
Mentre camino cap al centre em tranquilitzo pensant que el primer dia sempre es comença més tard, sempre hi ha algun empanat que no arriba a l'hora. Aquest cop m'ha tocat a mí.
Al final arribo, miro el rellotge i solament són les 10:31. Al hall del gimnàs hi han 5 o 6 persones més que sembla no saber on van.... aquests deuen ser dels meus, els pregunto si venen pel curs i em responen que sí. Perfecte, ja he trobat el meu ramat.
Al cap de poca estona arriba el profesor, ens reparteix els dossiers i comencem.

El curs consta de bastanta teoria, n'hi ha que s'ha de fer a casa, unes 10 o 12 hores de pràctica sobre la bici i unes altres hores, que s'han de fer a casa, amb el programa de mescles de música.
Tal i com s'encara la cosa al principi vaig que serà un curs profitós, això m'agrada.

I ara anem al que ens interessa, la intensitat i la durada de les parts pràctiques:

Dissabte vam fer un  parell de sessions d'spinning, una pel matí i una altra per la tarda.
La sessió matinal va durar 53 minuts, vaig treballar a 151 bpm de mitjana i vaig consumir 723 Kcal.
La sessió de la tarda va ser de 52 minuts 20 segons, 152 bpm de mitjana i 703 Kcal consumides.

Les sessions eren dures, però no tant per haver tanta diferència de calories amb les que faig jo normalment, suposo que el fet de desconèixer la durada dels trams, el tipus de bicis i no saber del tot com anirà la sessió també hi deu fer.

Diumenge, sessió matinal i taller de pedaleig de 2 hores contínues per la tarda.
Al matí abans de la classe pràctica amb el Professor ens vam començar a ficar sobre de la tarima per començar a dirigir als companys. solament ho vam fer 2 i vam estar 27 minuts en total 260 Kcal consumides per això.
Desprès, la classe va durar 48 minuts, 143 bpm i 568 Kcal això ja és més normal.
El taller de la tarda va estar molt divertit, 2 hores alternant els 8 alumnes que fem el curs per dirigir dues sessions que havia preparat el monitor i que per tant desconeixíem. 137 bpm i 1249 Kcal consumides.


Ha estat molt bé però al arribar a casa estava trinxat i dilluns me'n toca donar 3. Servirà per començar a ficar en pràctica tot el que em fet fins ara.

5 hores de pràctica i 3503 Kcal consumides..... 105 Km més. Normalment la sortida de diumenge no és tan dura.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada