divendres, 1 de febrer del 2013

Setmana de muntanya.

Seguint amb la planificació de l'entrenament, aquesta setmana deixem de banda els entrenaments plans i amb cadències altes per passar a fer muntanya tota la setmana.

Dilluns: la primera sessió setmanal ha durat 50 min 39 seg. a una mitjana de 118 bpm consumint 408 Kcal.

La veritat és que he anat amb la càrrega una mica per sota del que tocava, pel treball que s'havia de fer, però no volia sobrecarregar-me desprès de la sortida de diumenge i tenint en compte que per la nit doblo sessió i que dimarts he de fer sèries de running.

Per la nit les dues sessions m'han durat 1 hora 53 minuts arribant a 134 bpm de mitjana i cremant 1045 Kcal. Realment no sé si fer massa cas d'aquestes dues classes perquè el pulsòmetre em marca pics de batecs molt per sobre del que hauria..... no sé que pensar.

Dimarts: aquest matí, mentre feia la sessió de sèries de running, he patit com una estirada al bessó. Ha estat la mateixa sensació que vaig tenir fa dos anys i que em va privar de córrer i entrenar running correctament durant més de 6 mesos.
De moment em permet fer les sessions de ciclo, tot i que amb una mica de molèsties, sobretot quan em fico de peu.
La sessió d'aquesta nit ha estat dureta, 52 minuts 31 segons a 137 bpm de mitjana per consumir 598 Kcal.

Dimecres: segueixen les molèsties de la cama dreta, però les classes es van fent igualment. La sessió de dimecres i dijous ha estat purament de muntanya, començant amb muntanya forta al primer bloc i anant rebaixant la pendent en els dos següents.
La classe del matí l'he fet de 47 minuts 43 segons i 120 bpm de mitjana, 402 Kcal consumides.
Per la nit les dues classes seguides han durat 1 hora 49 minuts 34 segons arribant a 140 bpm de mitjana i 969 Kcal.

Dijous: la cama sembla que vagi millor, això m'ha permès fer la sessió sense problemes.
51 minuts 39 segons a 134 bpm de mitjana, 579 Kcal consumides.

El total de ciclo de la setmana han estat 7 hores 5 min. i 6 seg. 4001 kcal i 120 Kms.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada