diumenge, 31 de març del 2013

Ignorant les senyals del metabolisme.

Com ja he comentat algun altre cop ara tinc intenció de tornar a entrenar les tres disciplines del triatló i, com que la cursa pedestre la tenia molt abandonada, he decidit de sortir una estoneta aquest matí per anar acostumant el cos un altre cop, poc a poc per a que no em tornin a fer una mala passada els bessons.

Dimarts vaig sortir 30 minuts a fer 6.000 metres i avui volia fer els 8.000 en 40 minuts, mantenir el ritme incrementant la distància i per tant també el temps.
El recorregut de 8.000 metres el tinc marcat just anant des de casa fins a la sortida a la cova del Pare Palau d'Aitona i tornar.

Com que no havia d'estar gaire estona he començat a córrer tard per agafar una mica més de calor i perquè aquesta matinada han canviat l'hora.
A les 10:30 iniciava el recorregut. Tot Ok portant el ritme que tocava fins que, quan faltava poc per arribar al punt de donar la volta i tornar, en cos m'ha començat a demanar que busques una "comuna". Ja m'ha passat algun altre cop i sé com retardar les conseqüències bastanta estona, he aplicat els meus coneixements sobre la matèria i ha semblat que funcionava. El problema era que encara quedaven 4 Kms per arribar a casa.

A partir del moment que he girat cua ha estat un continu d'avisos metabòlics que poc a poc han anat passant a ultimàtums infranquejàbles, la mitjana ha anat baixant perquè hi ha hagut moments que he hagut de parar per concentrar-me i tot.

Al final he pogut arribar a casa fent els 8.000 metres en 41 minut en lloc dels 40 que volia, però tenint en compte les circumstàncies m'he donat per satisfet.


Per la tarda hem anat a donar una volta amb Pat i Paula amb les bicis. Ja feia temps que ho volíem fer per sortir amb la nena a prendre el sol pedalant però entre unes coses i unes altres no trobàvem mai el moment. No hem fet més que mitja horeta, però ha estat bé.



Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada