divendres, 22 de març del 2013

Última setmana abans de Setmana Santa.

Solament havia de complir amb 8 sessions més i arribaven les vacances de Setmana Santa. A més la intenció a partir d'ara és de fer les sessions suaus per poder entrenar fora del gimnàs sense sobrecarregar-me, així que la suma de calories ha estat molt baixa.

Dilluns: Tres sessions per sumar 2 h 34 min 35 seg  i consumir 808 Kcal, la mitjana de les tres sessions ha estat de 108 bpm i com a màxim he arribat a 148 bpm.

Dimarts: Una única pedalada de 50 min. 49 seg., 335 Kcal i 113 bpm de mitjana. La sessió ha estat una mica més dura perquè em vaig anar engrescant i sense voler em vaig ficar més càrrega de la que volia.

Dimecres: Torno a triplicar classes. 2 h 45 min 55 seg. en total i 1261 Kcal.

Dijous: Aquest cop vaig fer al sessió com tocava, era la mateixa que vaig fer tres cops dimecres i, en 51 min 42 seg vaig arribar a consumir 601 Kcal. Mireu si canvia una classe feta com està preparada a fer-la suau.

El resum doncs de tota la setmana, a més aquesta tampoc he fet res que no sigui ciclo indoor, ha estat de 7 h 3 min 1seg i 3005 Kcal. 90,1 Km recorreguts.

La setmana vinent faré entrenaments outdoor suaus per mirar de començar a acumular.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada