dissabte, 1 de març del 2014

Pedalar sol tampoc és tan aborrit.



Això és el que em repeteixo initerrompudament abans d'agafar la bici per sortir sol a fer una mica de carretera.
He pogut trobar un espai de temps suficientment gran com per poder rodar sobre 3 horetes amb la flaca. La bici de muntanya la vaig trobar amb un bolet a la roda dijous quan vaig anar a preparar-la per poder sortir aquest matí.

El cunyao, que és com un GPS amb cames, em va dir una ruta per provar passant per Saidí, Vallmanya i Alcarràs. Com que no tenia res pensat, i la opció em semblava bé, vaig provar a fer-la sense saber si trobaria el camí asfaltat que va de Saidí a Vallmanya.

És una ruta molt molt planera, tal i com m'interessava, i sense cap problema per perdre't, està tot força ben indicat...... si ni jo em vaig perdre.....

Amb el cap i els ulls ficat solament a controlar les pulsacions per no passar de 135 ( exceptuant és clar alguna pujadeta) els kilòmetres anaven passant mantenint la cadència per sobre de les 80 rpm.

La Granja, Massalcoreig, Fraga, Saidí per carretera convencional, amb algun que altre cotxe que passa massa a prop ( cada cop que sento un cotxe que ve per darrera se m'erissen els pels del clatell, i això que ja fa dies que surto amb la flaca) però la gran majoria et respecten.

De Zaidí fins a Alcarràs, direcció Vallmanya i passant pel circuït d'Alcarràs, amb el vent a favor i amb la pendent una mica favorable la bici volava sense haver-me d'esforçar massa. Les mitjanes per sobre de 40Km/h el kilometre s'anaven succeint fins arribar a Alcarràs.

Al arribar amb temps decideixo d'anar direcció a Lleida fins que quedi uns 70 minuts per al límit de crèdit concedit per aquest matí, sabedor que la tornada a contravent seria dura.

Arribo fins al restaurant Carballeira i dono la volta, el canvi de sentit comporta un canvi de treball important, he de rodar amb pinyons alts i el plat petit per mantenir les pulsacions a ratlla, però puc arribar a casa amb temps suficient.

3 hores i 7 minuts fent 80 Kms al 60%.

La setmana vinent canvio els dos dies de running per dos sessions més de rodar, una amb la flaca i l'altra amb la MTB ( a veure si m'ha arribat la coberta nova) per no castigar tant les cames de cara a la Xallenge de diumenge a Almatret.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada