dimecres, 7 de desembre del 2011

Tancat per vacances.

No vaig pensar de posar-ho dimecres passat que al fer vacances segurament tardaria més a penjar les sortides amb bici o a córrer. Avui em toca ficar la sortida de dijous, divendres, diumenge i avui dimecres (els altres dies no he fet res perquè tocava descans o perquè no he tingut temps tot i estar de vacances).

Dijous vaig sortir a córrer, 12,250 Kms en 59 minuts 22 segons. Ritme de 4'51" el kilòmetre o 12,38 Km/h. Molt bones sensacions i satisfacció final al veure que puc aguantar el ritme de 12Km/h durant gairebé una hora (això sí, vaig acabar rebentat).

Divendres vam sortir amb lo Surdet a pedalar des del Refugi dels caçadors, encara no havia fet cap dia de sol ni vent i el terreny estava molt humit i els senders enfangats, per tant vam haver de ciclar tota l'estona per pista o camí. Ens van sortir 22,5 Km i 481 m de desnivell en 90 minuts ( 15 Km/h), tot i que vam perdre bastant temps en les parades que vaig haver de fer per culpa del pedalier que tenia joc.

Diumenge vam anar a pedalar a Almatret Jordi, Calu, Lo cunyao i jo. Pedalar per Almatret és sinònim de pujar o baixar amb molt poc planeig. 27,11 Kms 765 m de desnivell en 3 hores (2hores 10 minuts de pedal). Vam disfrutar moltíssim per les baixades i trialeres de la zona.

Finalment avui dimecres hem anat amb Bolado a pedalar una mica i de passada provar una sendeta. La intenció era començar a pedalar a les 9:30 i acabar sobre les 11:30. Hem començat a l'hora prevista però hem acabat a les 10:00 degut a un contratemps de Josep (Bolado) baixant la senda que volíem provar. Al final no sé ni quan ha sortit però no compto que més de 6 Kms, això sí cansat com un ruc de remontar amb la bici al coll i de riure que amb Bolado ho tens assegurat.

Demà anem a caminar per Alquézar amb Pat, Jordi i Montse. Divendres no tinc intenció de fer res, com a molt tornar a córrer una mica que ho tinc abandonat. I dissabte i diumenge ja ho veurem, com a mínim sortir amb bici un dels dos dies. A veure com acaba.

1. vamos vamos que vamos bien que diria aquell, tas deixat lo millor de l'entrada,

i vai provar una bici diferent vas sentat com un sofa i puja com un motoret.

au a revoire, diumenge mes