divendres, 26 d’abril del 2013

Buscant paliatius per a la droga esportiva.

Setmana complicada per poder aconseguir fer tots els entrenaments que em tocaven.

La sortida de running de dilluns anul·lada perquè havia de portar la Paula al metge. La ruta amb bici de dimarts impossible de fer perquè era Sant Jordi i volia anar amb la nena a les activitats que fan per Seròs. La BTT de dijous cancel·lada per haver d'anar a Lleida a fer-me la revisió de l'empresa. I la piscina de divendres finalment la començaré la setmana vinent.
La única activitat fora del ciclo indoor i del fitness que podia respectar era el running de dimecres..... Per sort vaig poder aconseguir una mica de "metadona":

Dilluns substituïa el running outdoor per 35 minuts a la cinta del pavelló, arribant a fer 7.000 metres pujant d'intensitat fins arribar a 14 Km/h. La intenció de dilluns era fer 60 minuts a ritme de 5:00, però amb la cinta no puc, és superior a mi. Hauré de fer més treball psicològic.

Dimarts vaig poder pedalar amb bici d'spinning durant 90 minuts, no són les 2 hores 45 minuts o 3 hores que havia de fer, però algo és algo. 763 Kcal contra les 1164 de la setmana passada.

Dimecres, per fi, sortida per camins. 59' 20 segons per fer 11.500 metres. El ritme va estar bé, tot i que al principi vaig notar una mica el bessó i això em va fer anar tota l'estona amb por de forçar. Al final va anar bé.

Dijous i divendres fiasco.

Al menys he pogut fer quelcom.


Salut!

1 comentari: