divendres, 3 de maig del 2013

Poc és millor que gens.

Fi de setmana passat per aigua i amb impossibilitat de fer activitats a l'aire lliure.

Per sort dimecres vam poder salvar la porra agafant la "flaca" perquè, tot i que no va ploure durant tot el dia, els camins estaven poc practicables per agafar la MTB.

Vaig poder fer una sortida amb Calú.


Sortíem aviat, a les 7:10 ( aquest cop el retard de 10 minuts va ser per culpa meva), perquè teníem obligacions varies i necessitàvem ser a casa ben d'hora, ell a les 9:00 i jo a les 10:00.

La ruta planificada era anar cap a Soses seguint cap a Fraga desprès i, depenent del temps que ens quedés, trencar des de la rotonda de la bòbila cap a Seròs o acabar d'arribar fins a Massalcoreig i la Granja d'Escarp`.

La dinàmica de la sortida era suau, la meva intenció.... rodar entre zona 2 i 3 perquè, en principi dijous al matí tocava running, per la nit sessió d'spinning (suau) i divendres pel matí natació ( al final solament he fet la sessió d'spinning de dijous a la nit).

Velocitat moderada, entre 20 i 25 Km/h i les pulsacions dintre de les zones preestablertes.

Si estàs acostumat a rodar amb MTB quan agafes la de carretera te n'adones que es fa molta via, i més si la sortida és planera. En 1 hora i 8 minuts ja estàvem a la rotonda de Fraga, sense detenir-nos vam seguir cap a Masalcoreig passant pel parquing de la Florida a les 8:20 del matí i veient el festival de personatges que hi havia encara a aquelles hores del matí ( quan diferent es veuen les coses des dels dos costats de la barrera).

Sense cap contratemps vam poder fer la ruta fins a la carretera de la Granja i, un cop allí, Calú va tornar cap a Seròs perquè havia quedat amb altra gent per acabar de donar el tomb amb bici i jo vaig seguir direcció a Mequinensa.

Vaig mirar el temps que tenia i podia disposar de 30 minuts per anar tirant d'anada però, un cop complert aquest temps, em trobés on em trobés, havia de donar mitja volta. Suposava que fins a Mequinensa hi arribaria però no que em sobrés temps per anar cap a la carretera de Casp fins poder girar a la pista que et porta a la presa del pantà, així doncs encara vaig poder fer els darrers 2,5 Kms de pujada del dia per deixar l'ascens total voltant els 500 metres.
Mitja volta i cap a casa pel mateix camí que havia vingut fins a la Granja d'Escarp i desprès seguint per la mateixa carretera fins a casa.

Al final de la volta em van sortir 72 Kms en 2 hores i 47 minuts.



Diumenge probarem d'anar a la Transebre que ja és cita obligada des de fa alguns anys.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada